Eind juli merkte ik dat er een lange kras achter op de bumper van mijn auto zat.
Ik dacht eerst nog dat er misschien een kind met zn fietsje tegenaan was gereden, kan gebeuren.
Echter een paar dagen later zaten er nog meer krassen en zelfs ook tekst op!!
Op mijn motorkap, links voor en links op de deur.
Direct aangifte gedaan. Politie kon niet zoveel doen maar raadde mij aan om zelf een camera te plaatsen.
Dus dashcam gekocht en binnen een halve week was het alweer raak, grote krassen op mijn kofferbak.
Ik de beelden terug kijken en jahoor de dader vol in beeld.
Blijkt het mijn buurmeisje te zijn, leeftijd zo'n 11 jaar schat ik.
Heel erg schikken natuurlijk, helemaal omdat ik geen onvrede met hun heb.
Het betreft hier een moeder met een dochter.
Opzich niet zo'n probleem maar het betreft hier wel een zogenaamde 'tokkie'
Wat onze buurt al verwachtte wordt nu waarheid, de dochter gaat haar moeder achterna...
Mijn eerste zorg is nu hoe krijg ik mijn auto weer hesteld.
Ondanks dat ik all risk verzekerd ben blijkt dat dit mij zoiezo geld gaat kosten!
Volgens de verzekering zijn er 3 opties.
1. Een eigen risico van 250,- betalen + verval van 5jaar in no claim korting. Vervolgens gaan ze de schade proberen te verhalen.
2. Eerst proberen te verhalen, echter hiervoor moet eerst een schaderapport gemaakt worden.
En deze moet ik betalen, kosten zo'n 100,-
(leuk he zo'n verzekering)
3. Via verzekering van tegenpartij regelen. Dit is uitgesloten want tegenpartij werkt niet mee en ontkent.
Ik weiger eigenlijk te betalen voor iets wat ik niet gedaan heb en waarbij de dader gewoon bekend is.
Volgens mij is een verzekering hiervoor en hebben zij een rol om te ontzorgen.
Moet ik nu echt mijn verlies pakken of heb ik nog rechten?
Ik dacht eerst nog dat er misschien een kind met zn fietsje tegenaan was gereden, kan gebeuren.
Echter een paar dagen later zaten er nog meer krassen en zelfs ook tekst op!!

Op mijn motorkap, links voor en links op de deur.
Direct aangifte gedaan. Politie kon niet zoveel doen maar raadde mij aan om zelf een camera te plaatsen.
Dus dashcam gekocht en binnen een halve week was het alweer raak, grote krassen op mijn kofferbak.
Ik de beelden terug kijken en jahoor de dader vol in beeld.

Blijkt het mijn buurmeisje te zijn, leeftijd zo'n 11 jaar schat ik.
Heel erg schikken natuurlijk, helemaal omdat ik geen onvrede met hun heb.
Het betreft hier een moeder met een dochter.
Opzich niet zo'n probleem maar het betreft hier wel een zogenaamde 'tokkie'

Wat onze buurt al verwachtte wordt nu waarheid, de dochter gaat haar moeder achterna...
Mijn eerste zorg is nu hoe krijg ik mijn auto weer hesteld.
Ondanks dat ik all risk verzekerd ben blijkt dat dit mij zoiezo geld gaat kosten!

Volgens de verzekering zijn er 3 opties.
1. Een eigen risico van 250,- betalen + verval van 5jaar in no claim korting. Vervolgens gaan ze de schade proberen te verhalen.
2. Eerst proberen te verhalen, echter hiervoor moet eerst een schaderapport gemaakt worden.
En deze moet ik betalen, kosten zo'n 100,-

3. Via verzekering van tegenpartij regelen. Dit is uitgesloten want tegenpartij werkt niet mee en ontkent.
Ik weiger eigenlijk te betalen voor iets wat ik niet gedaan heb en waarbij de dader gewoon bekend is.
Volgens mij is een verzekering hiervoor en hebben zij een rol om te ontzorgen.
Moet ik nu echt mijn verlies pakken of heb ik nog rechten?