Cookies op Tweakers

Tweakers is onderdeel van DPG Media en maakt gebruik van cookies, JavaScript en vergelijkbare technologie om je onder andere een optimale gebruikerservaring te bieden. Ook kan Tweakers hierdoor het gedrag van bezoekers vastleggen en analyseren. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Cookies accepteren' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt? Bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie

Vraag

• hilcokranendonk
  • Registratie: augustus 2017
  • Laatst online: 05-06 13:46
Mijn vraag
Ik ben samen met mijn vader opzoek naar een domotica systeem die we na de uitbouw kunnen toepassen, wij willen graag onze huidige bedrading/kabels laten liggen. onze vraag is, wat is een systeem wat wij zelf makkelijk kunnen installeren en een breed aanbod heeft/universeel?

Relevante software en hardware die ik gebruik
We hebben in huis zowel apple als Android toestellen, dus het moet wel met beide systemen compatibel zijn.
ook willen we graag dat we de lampen ook nog met schakelaars kunnen bedienen(we kunnen de schakelaars wel zelf ombouwen als dat nodig is)

Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
ik heb al rond zitten zoeken, phillips hue is heel groot maar ondersteund geloof ik geen schakelaars. ik heb ook naar klikaanklikuit gekeken, maar kon niet zo snel zien wat daar allemaal compatibel mee is.

ik hoop dat jullie ons kunnen helpen met het uitzoeken van het voor ons geschikte systeem

Alle reacties

• Rgerr
  • Registratie: juni 2017
  • Nu online
Scroll eens de eerste twee of drie pagina`s in DED door, genoeg te lezen over bijvoorbeeld: Fibaro Home Center, Homey, Domoticz, Apple HomeKit/Homebridge, Philips Hue en anderen.

Elk heeft zo z’n voordelen: de een is kant en klaar (maar vrij prijzig) en de ander is doe-het-zelf (en stuk goedkoper). Advies is leuk, denk dat ik je wel een stukje de juiste richting op wijs. Maar voor de juiste keuze zal je toch aan de bak moeten en... Lezen, lezen, lezen. :)

Apple iPad Pro (2021) 11" Wi-Fi, 8GB ram Microsoft Xbox Series X LG CX Google Pixel 5a 5G Sony XH90 / XH92 Samsung Galaxy S21 5G Sony PlayStation 5 Nintendo Switch Lite

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2021 Hosting door True