Verwijderd

Topicstarter
Ik wil dat dus gaan doen, maar hoe duur zijn die dingen daar en welke kan ik dan het beste kopen?

Ik hoorde dat er ook een ander soort volt daar is maakt dat iets uit of niet?

Graag dus wat info!!
THANX

• Hyperbird
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online
Op donderdag 19 juli 2001 21:19 schreef kruitje het volgende:

Ik hoorde dat er ook een ander soort volt daar is maakt dat iets uit of niet?

Graag dus wta info!!
THANX
Maakt opzich niet uit, alleen kan je die adapter die dr bij zit hier niet gebruiken (ook niet proberen :P ) maar zo duur zijn die dingen niet.

Verwijderd

Wrom zou je er een in amerika willen kopen? Zelf heb ik een Soul DMP-01 bij iWant.nl gekocht voor fl. 449,- (inclusief verzendkosten) en ben er dik tevreden mee. :) De vergelijkbare RioVolt kost in amerika $169.95. Dat is ongeveer fl. 425,- bij een koers van $1 = fl. 2,50. Iets goedkoper dus, maar wel zonder adapter en garantie (wou je terug naar de U.S.A. als ie kapot gaat :? ).
Mocht je toch iets willen kopen, zou ik ff wachten tot de dollar wat lager staat.

• mbvisiontt
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 19-08-2025
Op donderdag 19 juli 2001 21:55 schreef TynNL het volgende:
Mocht je toch iets willen kopen, zou ik ff wachten tot de dollar wat lager staat.
Dat kon nog wel es een tijdje duren... :( Maar dat wat jij zegt is maar een richtprijs, als je een beetje neust kom je hem (en elk ander ding) voor veel goedkoper tegen... :)

.... Ik weet het ook niet

Verwijderd

Op donderdag 19 juli 2001 21:58 schreef mbvisiontt het volgende:

[..]

Maar dat wat jij zegt is maar een richtprijs, als je een beetje neust kom je hem (en elk ander ding) voor veel goedkoper tegen... :)
maybe ;)

• hervaz
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 24-11-2025
Als je hem in de V.S koopt het je dus ook nog dattie op 110 volt werkt, ik heb een teac versterker uit de V.S en daar zit een dikke transformator tussen.

• Hillie
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 20:55

Hillie

Poepen = ultieme ontspanning

Extra geintje waar je goed op moet letten: Denk aan evt. douane-boetes! Dadelijk komt het pakketje aan en mag je nog een meiertje bijlappen....

Liefhebber van schieten en schijten. Ouwehoer en niet-evangelisch atheist.

Daniel36: Dat zeg ik(?) Nee, dat zeg ik niet, je hebt gelijk.

• F0kke
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 02-07-2025
Op vrijdag 20 juli 2001 08:59 schreef hervaz het volgende:
Als je hem in de V.S koopt het je dus ook nog dattie op 110 volt werkt, ik heb een teac versterker uit de V.S en daar zit een dikke transformator tussen.
Zo'n converter van 110 ---> 230 volt en omgekeerd kost rond de 70 gulden bij de elektronicaboer. Dus het is wel mogelijk. Ik wilde een minidisc in Amerika halen, maar het prijsverschil is miniem. En met garantie is het toch handiger als je hem dichterbij koopt.

• JvS
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 22:59

JvS

Ik heb hem zelf ook

move 2 [forum=33]

4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp

Verwijderd

Koop toch een minidisk speler! Okay, voor op de mountainbike wat minder, maar who cares. Ik zie jou namelijk nog niet zo snel 10 64 mb chips kopen als je tien uur muziek wilt luisteren. Bij minidisk kosten tien schijfjes te samen een geeltje of dertig piek. Dusssss...

• Solosmots
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 15-03 14:45
Ehm, zo'n MP3 CD-speler is anders vaak ook totaal niet schokbestendig..

Verwijderd

[off-topic]
Op vrijdag 20 juli 2001 16:52 schreef BlaxLash het volgende:
Koop toch een minidisk speler! Okay, voor op de mountainbike wat minder, maar who cares.
Ik heb ook een MD en dat gaat goed hoor ( op de mountainbike ) lang leve G-protection.

nn waar haal jij je discjes dan ? Ik betaal er dan teveel voor :(

[off-topic]

Verwijderd

Kopen uit de USA :Z
1.Garantie?
Denk aan de kosten als je hem retour moet zenden wanneer je Riovolt DOA aankomt bij je thuis?

2.Goedkoper?
Uiteindelijk niet! kijk eens in NL bij http://www.riovolt.nl

Antishock is trouwens 120sec en dat werkt prima tijdens downhillen. (8>
Pagina: 1