Toon posts:

Scherpere beeldkwaliteit

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Volgend stukje las ik in een review op tweakers.net:

"De Guillemot 3D Prophet is een uitstekend voorbeeld van een GeForce SDR kaart. Wat mij ten opzichte van de Annihilator Pro vooral opviel was de scherpere beeldweergave."

Mag ik hieruit besluiten dat ik toch beter voor de "3D Prophet" ga (wel de DDR-versie)?
Of was dit enkel een exemplarisch probleem?

update:
de review is te vinden op http://www.tweakers.net/reviews.dsp?Document=110

• smokey
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 19-02 23:05
dit lijkt me erg onwaarschijnlijk. ze gebruiken immers dezelfde chipset

• Bomberman
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 20-01 15:31
Mij ook. De RAMDAC zit in de chipset, dus is bij allebei hetzelfde. Misschien zijn de traces op de Hercules PCB van iets betere kwaliteit, maar ik betwijfel het. Wat ik wel weet is dat mijn huidige kaart (Matrox G400 Max) een merkbaar scherper 2D-beeld geeft dan mijn vorige kaart (Hercules 3D Prophet DDR-DVI) ... ja ik heb inderdaad gedowngrade.

PC Specs

Verwijderd

Matrox heeft imho de beste 2d beeldkwaliteit. Mijn G200 had beter beeld in 2d dan mijn GeForce (6800 pure)

• Paraselsius
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 26-08 16:36
Ik heb nu een Matrox G200. Is er een of andere mogelijkheid dat ik deze kan combineren met een geforce?

(Ik ben zeer tevreden met 2d beeldkwaliteit maar 3d is inmiddels wel een beetje achterhaalt van de G200 en ja helaas AGP dus niet als tweede kaart te gebruiken)

Verwijderd

Topicstarter
Moet ik nu, rekening houdende met het feit dat ik een scherpe 2D- en 3D-beeldweergave wil, voor de "Annihilator Pro" of de "3D Prophet DDR" gaan?

Thx.
Pagina: 1