Cookies op Tweakers

Tweakers is onderdeel van DPG Media en maakt gebruik van cookies, JavaScript en vergelijkbare technologie om je onder andere een optimale gebruikerservaring te bieden. Ook kan Tweakers hierdoor het gedrag van bezoekers vastleggen en analyseren. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Cookies accepteren' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt? Bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie
Toon posts:

Samsung UE50F6400 Beeld-issues

Pagina: 1
Acties:

Vraag

• Brammos85
  • Registratie: januari 2011
  • Laatst online: 23:30
Vriendjes,

Al een paar jaar tevreden in het bezit van een 50 inch Samsung LED-tv, de UE50F6400

Nooit problemen gehad, tot gisterenavond ineens wat horizontale streepjes zichtbaar waren. Niet heel storend, maar meer alsof er een licht raster over het beeld te zien was. Was allemaal nog prima kijkbaar en alleen duidelijk op donkere gedeeltes van het beeld.

Vanochtend is bij het aanzetten van de TV *dit* ineens de situatie:

Ik heb alle kabels gecontroleerd, TV zit met een HDMI aangesloten op de HUMAX van Ziggo. Ook mijn Shield en PS4 geven hetzelfde dramabeeld.

Iemand een idee of dit einde verhaal is of dat mijn trouwe metgezel nog te redden is? De garantie is vanzelfsprekend inmiddels al wel verlopen.

Alle reacties

• Uzuhl
  • Registratie: februari 2011
  • Laatst online: 19:30

Uzuhl

sell the dip!!1!

Probeer even een andere HDMI kabel ;)

• Brammos85
  • Registratie: januari 2011
  • Laatst online: 23:30
Uzuhl schreef op vrijdag 28 september 2018 @ 10:22:
Probeer even een andere HDMI kabel ;)
Shield en PS4 zijn op andere HDMI kabel aangesloten, ook die geven hetzelfde beeld

• Uzuhl
  • Registratie: februari 2011
  • Laatst online: 19:30

Uzuhl

sell the dip!!1!

@Brammos85 excuus, ik dacht dat je die separaat op dezelfde kabel had getest.

Misschien dat dit een optie is, wel wat vergezocht mja.

Apple iPad Pro (2021) 11" Wi-Fi, 8GB ram Microsoft Xbox Series X LG CX Google Pixel 5a 5G Sony XH90 / XH92 Samsung Galaxy S21 5G Sony PlayStation 5 Nintendo Switch Lite

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2021 Hosting door True