Toon posts:

Vraag met betrekking de electrische aansluiting be-quiet pur

Pagina: 1
Acties:

Vraag

• Red Falcon
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 21-05-2021
Per onoplettendheid heb ik de draden van de 8 pin connector die naar de 6 pin connector lopen verwijderd zonder notitie ervan te nemen.
Het betreft hier om de electrische aansturing van een be quiet! Pure Power L8 630W PSU.
Dus wat ik graag zou willen weten waar de zwarte draden in moeten en waar de gele draden in moeten.
Uit de 8 pin connector vertrekken 6 draden en geen acht en ze staan ook niet op één rij, bij de 6 pin connector komen die draden dus toe en staan zowel de zwarte als de gele draden wel op één rij.
Ik vrees als ik mijn draden op de 8 pin connector aansluiting verkeerd zou aansluiten, dat ik dan mijn graka zou
kunnen vernielen (en die was echt niet goedkoop).
Welke goede ziel kan mij helpen.
Een simpele tekening van beide connectoren en waar de draden in moeten is voldoende.

Alle reacties

• Tens
  • Registratie: Maart 2006
  • Nu online

Tens

fits the description

meer waarschijnlijk is dat je je voeding molt, maar dat terzijde.
google op afbeeldingen op merk en type:
deze bv:
https://www.purepc.pl/zas...ower_l7_630w_i_l8_cm_630w

foto onderaan de pagina.

[Voor 7% gewijzigd door Tens op 28-09-2018 10:07]

Heeft een master in kromme zinnen bouwen

• Red Falcon
Dank u Tens, maar het blijft moeilijk uit te maken waar de draden in de 8 polig stekker gestoken moeten worden.
In elk geval heb ik kunnen uitmaken dat het allemaal 12v is.
De zes polig stekker is simpel de zwarte allemaal in de bovenste rij en de gele daaronder natuurlijk.

• Tens
  • Registratie: Maart 2006
  • Nu online

Tens

fits the description

Red Falcon schreef op vrijdag 28 september 2018 @ 10:48:
Dank u Tens, maar het blijft moeilijk uit te maken waar de draden in de 8 polig stekker gestoken moeten worden.
In elk geval heb ik kunnen uitmaken dat het allemaal 12v is.
De zes polig stekker is simpel de zwarte allemaal in de bovenste rij en de gele daaronder natuurlijk.
Het was ook niet echt mijn bedoeling om een 100% oplossing te geven.... O-)

Alleen even een handvat om zelf te zoeken. Het lijkt me stug dat er geen plaatje te vinden is met genoeg detail of simpelweg de specs van de fabriek.

Heeft een master in kromme zinnen bouwen

• Red Falcon
Denk dat ik best Be-Quiet aanspreek. In ieder geval erg bedankt voor het meedenken.

Tweakers maakt gebruik van cookies

Tweakers plaatst functionele en analytische cookies voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Deze cookies zijn noodzakelijk. Om op Tweakers relevantere advertenties te tonen en om ingesloten content van derden te tonen (bijvoorbeeld video's), vragen we je toestemming. Via ingesloten content kunnen derde partijen diensten leveren en verbeteren, bezoekersstatistieken bijhouden, gepersonaliseerde content tonen, gerichte advertenties tonen en gebruikersprofielen opbouwen. Hiervoor worden apparaatgegevens, IP-adres, geolocatie en surfgedrag vastgelegd.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Toestemming beheren

Hieronder kun je per doeleinde of partij toestemming geven of intrekken. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functioneel en analytisch

Deze cookies zijn noodzakelijk voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie. Meer details

janee

Relevantere advertenties

Dit beperkt het aantal keer dat dezelfde advertentie getoond wordt (frequency capping) en maakt het mogelijk om binnen Tweakers contextuele advertenties te tonen op basis van pagina's die je hebt bezocht. Meer details

Tweakers genereert een willekeurige unieke code als identifier. Deze data wordt niet gedeeld met adverteerders of andere derde partijen en je kunt niet buiten Tweakers gevolgd worden. Indien je bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je account. Indien je niet bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je sessie die maximaal 4 maanden actief blijft. Je kunt deze toestemming te allen tijde intrekken.

Ingesloten content van derden

Deze cookies kunnen door derde partijen geplaatst worden via ingesloten content. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie over de verwerkingsdoeleinden. Meer details

janee