Cookies op Tweakers

Tweakers is onderdeel van DPG Media en maakt gebruik van cookies, JavaScript en vergelijkbare technologie om je onder andere een optimale gebruikerservaring te bieden. Ook kan Tweakers hierdoor het gedrag van bezoekers vastleggen en analyseren. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Cookies accepteren' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt? Bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie

Vraag

• Bajohuma
  • Registratie: september 2018
  • Laatst online: 28-09-2018
Ik heb sinds kort de Huawei P20 Pro daar waar ik eerst een iphone had. Ik vind het juist wel prettig als foto's vanuit Whatsapp automatisch in mijn foto gallery komen. Echter gebeurd dit niet. Nu kan ik deze functie ook niet gemakkelijk terug vinden op een android systeem. Heb wel al instellingen aangepast echter veranderd het niet. Kan iemand daarbij helpen?

Alle reacties

• FreshMaker
  • Registratie: december 2003
  • Niet online
Heb je geen gallery functie ?
Zijn er geen settings waarin je kan aangeven welke folder de foto's bevat ?

https://faq.whatsapp.com/en/android/30004992/

anders een (betere) gallery uit de appstore gebruiken ?

* FreshMaker gebruikte voorheen altijd quickpic, maar die is tegenwoordig van CMCM, en niet helemaal 'netjes' met hun dataverwerking.

De google photo's app zou de foto's gewoon moeten kunnen zien zonder issue

• rens-br
  • Registratie: december 2009
  • Nu online

rens-br

Admin IN & Moderator Mobile
@Bajohuma welkom op Tweakers.

WhatsApp foto's worden automatisch door mijn gallerij app opgepakt en in zijn eigen map geplaatst. Welke gallerij app gebruik jij? En kijk je niet simpelweg in de verkeerde map?

Ik gebruikte eerst altijd de 'standaard' foto app, maar sinds kort gebruik ik
Piktures. Werkt prima en scant je telefoon automatisch naar media bestanden.

• furian88
  • Registratie: februari 2007
  • Laatst online: 13-06 21:56
FreshMaker schreef op vrijdag 28 september 2018 @ 09:51:
Heb je geen gallery functie ?
Zijn er geen settings waarin je kan aangeven welke folder de foto's bevat ?

https://faq.whatsapp.com/en/android/30004992/

anders een (betere) gallery uit de appstore gebruiken ?

* FreshMaker gebruikte voorheen altijd quickpic, maar die is tegenwoordig van CMCM, en niet helemaal 'netjes' met hun dataverwerking.

De google photo's app zou de foto's gewoon moeten kunnen zien zonder issue
wat bedoel je met.. "hun dataverwerking"?

ontopic:
waarschijnlijk moet je in de galarij in de opties even aanzetten dat die map getoond moet worden.

https://pvoutput.org/list.jsp?userid=86006

• FreshMaker
  • Registratie: december 2003
  • Niet online
CMCM is onderdeel van Cheetah Mobile, google daar maar eens op ;)

De app quickpic was geweldig ( nu IOS gebruiker, dus geen ervaringen meer mee )
Simpel, en zelfs mogelijkheid tot cloud-opslag op eigen servers / dropbox/onedrive

Apple iPad Pro (2021) 11" Wi-Fi, 8GB ram Microsoft Xbox Series X LG CX Google Pixel 5a 5G Sony XH90 / XH92 Samsung Galaxy S21 5G Sony PlayStation 5 Nintendo Switch Lite

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2021 Hosting door True