Cookies op Tweakers

Tweakers is onderdeel van DPG Media en maakt gebruik van cookies, JavaScript en vergelijkbare technologie om je onder andere een optimale gebruikerservaring te bieden. Ook kan Tweakers hierdoor het gedrag van bezoekers vastleggen en analyseren. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Cookies accepteren' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt? Bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie
Toon posts:

F1 add on stuur werkt niet op t300 rs.

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

Vraag

• Lowgears
  • Registratie: september 2018
  • Laatst online: 03-10-2018
Mijn vraag
...
Ik heb een F1 add on stuur gekocht voor mijn t300. Nu aangesloten maar werkt niet? Alleen t middelste knopje onderop t stuur (start) doet t. Iemand meer met dit probleem?
Of ben ik zelf iets vergeten...
Alle info welkom. Bedankt alvast.

Gr, Roy
...

Alle reacties

• SomerenV
  • Registratie: november 2010
  • Laatst online: 22-06 10:34

SomerenV

It's something!

- Wat heb je zelf al opgezocht en geprobeerd?
- Op welk platform gebruik je het stuur?
- Doet het stuur het zonder add on het wel?
- Hoe staat alles ingesteld?
- Welke games heb je geprobeerd (en zijn die compatible met dat stuur)?

Tweakers hebben geen glazen bol maar zoeken graag mee naar oplossingen, mits de TS (jij dus) dat zoeken mogelijk maakt door zo compleet mogelijk informatie te leveren.

EightZero Drive | Facebook | Youtube | Tweakers topic

• NinjaTrek2891
  • Registratie: augustus 2012
  • Laatst online: 18-06 23:39
Wat SomerenV zegt..

Kleine toevoeging... Als het op PC is.. dan MOET de schakelaar van je T300 op PS3 staan. (De enige niet hardware probleem reden die ik kan vinden dat knoppen niet werken.)

• Lowgears
  • Registratie: september 2018
  • Laatst online: 03-10-2018
Sorry voor mn hele korte vraag. Console is ps4. T normale meegeleverde stuur doet t gewoon. Int F1 2018 spel pakt ie m ook niet. Stuur draaid wel rond met opstarten PlayStation maar in t spel doet ie niks. Zover ik kan zien in t menu kan ik m ook niet selecteren ofzo....K snap m ff nie meer.

Voor meer info vraag gerust. Thnx alvast

• Grotman
  • Registratie: november 2013
  • Niet online
Maar hij vroeg al om veel meer info, je beantwoordt het alleen niet.
Heb je zelf al gezicht op internet, en wat heb je dus al geprobeerd?

Maar sowieso alle vragen van SomerenV, begin daar eerst eens mee, want zonder eigen inzet staan wij dit soort topics niet toe. We zijn een techforum en geen helpdeskforum, dus vragen we ook wat meer van onze users.

Apple iPad Pro (2021) 11" Wi-Fi, 8GB ram Microsoft Xbox Series X LG CX Google Pixel 5a 5G Sony XH90 / XH92 Samsung Galaxy S21 5G Sony PlayStation 5 Nintendo Switch Lite

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2021 Hosting door True