Toon posts:

Facebook account gedelete

Pagina: 1
Acties:

• 715289
  • Registratie: Januari 1970
  • Niet online
Ik heb een tijd terug (eind 2017) mijn Facebook posts, likes, reacties, etc. verwijderd en was benieuwd wat FB van mij bewaard had en heb om een gegevensverzoek cf. GDPR verzocht.

Spoedig kreeg ik onderstaande reactie terug van FB terug:
Facebook <case++aazqy7vd4c7oys@support.facebook.com>
20:28 (39 minuten geleden)
aan ik

Hi,

Thanks for your request regarding your Facebook information. However, we weren't able to find a Facebook account associated with your email address. If you used a different email address to log into Facebook, please provide that email address and we'll look into your request.

We also note that you mentioned that you have previously deleted your Facebook account. If this is the case, please note that we no longer retain any information when an account has been permanently deleted.

For information about what happens when you permanently delete your account on Facebook, please visit the Help Center:

https://www.facebook.com/help/224562897555674/?ref=cr

If you have more questions, please reply to this email.

Thanks,

Nora
Privacy Operations
Ik moet er maar van uit gaan dat FB niets meer van mij heeft, maar een krleine zoekactie laat zien dat er nog steeds gegevens van mij op FB te vinden zijn.

Wordt vervolgd.

• iisschots
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 27-05 16:55
Wat wil je met dit topic doen? Het is nu een informatie dump die nog niet uitnodigt voor discussie.

Hackerspace in Friesland | www.frack.nl | Bezig met opzetten, help mee!

• MAX3400
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 19-05 21:04

MAX3400

XBL: OctagonQontrol

een krleine zoekactie laat zien dat er nog steeds gegevens van mij op FB te vinden zijn.
Dat is niet zo heel vreemd; het ligt eraan over wat voor gegevens je het nu hebt en of/hoe deze op/aan een ander account gelinked zijn.

Dat is dus het hele "gedoe" van een FB of een andere social-site; jij bent/was vriendjes met 800 anderen. Die 800 anderen kom je tegen op een feest. 1 foto gaat op 800 timelines. Als jij je account verwijderd, is er dus nog wel een kans dat er een geschreven (door iemand) of automatische (tag of whatever) op 799 timelines staat.

Allicht, maar dat is dan weer AVG op GoT, kan je beschrijven welke gegevens je nog steeds over jezelf vindt op Facebook en niet via een andere (cached) search-engine etc.

Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof

• 715289
  • Registratie: Januari 1970
  • Niet online
iisschots schreef op donderdag 27 september 2018 @ 21:59:
Wat wil je met dit topic doen? Het is nu een informatie dump die nog niet uitnodigt voor discussie.
Laten zien dat ondanks dat je je account en gegevens gedelete hebt, FB deze nog steeds op de servers heeft staan, maar zelf aangeeft dat er niets meer opgeslagen zou zijn.
iisschots schreef op donderdag 27 september 2018 @ 21:59:
Laten zien dat ondanks dat je je account en gegevens gedelete hebt, FB deze nog steeds op de servers heeft staan, maar zelf aangeeft dat er niets meer opgeslagen zou zijn.
MAX3400 schreef op donderdag 27 september 2018 @ 22:07:
[...]

Dat is niet zo heel vreemd; het ligt eraan over wat voor gegevens je het nu hebt en of/hoe deze op/aan een ander account gelinked zijn.

Dat is dus het hele "gedoe" van een FB of een andere social-site; jij bent/was vriendjes met 800 anderen. Die 800 anderen kom je tegen op een feest. 1 foto gaat op 800 timelines. Als jij je account verwijderd, is er dus nog wel een kans dat er een geschreven (door iemand) of automatische (tag of whatever) op 799 timelines staat.

Allicht, maar dat is dan weer AVG op GoT, kan je beschrijven welke gegevens je nog steeds over jezelf vindt op Facebook en niet via een andere (cached) search-engine etc.
Het gaat om berichten van mij en reviews van mij, ofwel teksten die ik zelf heb ingevoerd en niet gelinked zijn aan mijn contacten.

Ik heb wel al mijn berichten gedelete middels FB, maar in werkelijkheid dus niet. Bijzonder ook dat FB aangeeft dat wel al mijn berichten verwijderen zouden moeten zijn.

• Slavy
  • Registratie: December 2007
  • Niet online

Slavy

The War Drags Ever On!

Come hear the moon is calling, The witching hour draws near, Hold fast the sacrifice, For now it's the time to die, All hell breaks loose, WITCHING HOUR!

Tweakers maakt gebruik van cookies

Tweakers plaatst functionele en analytische cookies voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Deze cookies zijn noodzakelijk. Om op Tweakers relevantere advertenties te tonen en om ingesloten content van derden te tonen (bijvoorbeeld video's), vragen we je toestemming. Via ingesloten content kunnen derde partijen diensten leveren en verbeteren, bezoekersstatistieken bijhouden, gepersonaliseerde content tonen, gerichte advertenties tonen en gebruikersprofielen opbouwen. Hiervoor worden apparaatgegevens, IP-adres, geolocatie en surfgedrag vastgelegd.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Toestemming beheren

Hieronder kun je per doeleinde of partij toestemming geven of intrekken. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functioneel en analytisch

Deze cookies zijn noodzakelijk voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie. Meer details

janee

Relevantere advertenties

Dit beperkt het aantal keer dat dezelfde advertentie getoond wordt (frequency capping) en maakt het mogelijk om binnen Tweakers contextuele advertenties te tonen op basis van pagina's die je hebt bezocht. Meer details

Tweakers genereert een willekeurige unieke code als identifier. Deze data wordt niet gedeeld met adverteerders of andere derde partijen en je kunt niet buiten Tweakers gevolgd worden. Indien je bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je account. Indien je niet bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je sessie die maximaal 4 maanden actief blijft. Je kunt deze toestemming te allen tijde intrekken.

Ingesloten content van derden

Deze cookies kunnen door derde partijen geplaatst worden via ingesloten content. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie over de verwerkingsdoeleinden. Meer details

janee