Cookies op Tweakers

Tweakers is onderdeel van DPG Media en maakt gebruik van cookies, JavaScript en vergelijkbare technologie om je onder andere een optimale gebruikerservaring te bieden. Ook kan Tweakers hierdoor het gedrag van bezoekers vastleggen en analyseren. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Cookies accepteren' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt? Bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie

Vraag

• Tweaker1987
  • Registratie: maart 2006
  • Laatst online: 12:35
Om je beter te kunnen helpen, vragen we je om tenminste op de onderstaande vragen antwoord te geven. Je mag de toelichting in italic wissen en daar je antwoord geven. Natuurlijk mag je ook zelf vragen of wensen toevoegen. Hoe meer informatie we hebben, hoe beter we je kunnen helpen.

Ik zoek een?
Full Tower Case ter vervanging van de Fractal Design XL R2

Wat is je budget?
300 euro

Heb je bepaalde (merk)voorkeuren?
Ik heb zitten kijken naar de Coolermaster C700P en de Be Qiuet Dark base Pr 900 rev. 2.
Mogelijk mogen andere kasten ook, mits het Full Tower zijn

Vraag mbt de Coolermaster C700P
Er zitten 2 HDD Bracket ingebouwd. Krijg je nu een extra losse HDD bracket? 2 SSD' kan ik kwijt. Backcover en PSU Shroud. 2 HDD's in de reeds ingebouwde brackets. Nu heb ik nog 1 SSD over. Welke ook ergens moet. Kan die ook in de 5.25? Of andere suggesties?

Ik heb 2 HDD's en 3 SSD's.

Kan iemand hier duidelijkheid over scheppen?

Ik zie dat je ze kan bestellen op de Coolermaster site: https://www.cmstore.eu/ca...dd-cage-for-cosmos-c700p/

- Heeft iemand daar ervaring mee? Zijn ze snel met Shipping?
- Is er mogelijk een andere winkel (lieffst EU winkel) die die verkoop, voor redelijk bedrag en redelijk snelle Shiiping?
- Of kan je dit probleem anders oplossen? Lijkt me niet wenselijk, maar mogelijk heeft iemand daar ideeën over

En nog een aanvullende vraag:
- De stock fans? Zijn die OK, of kan ik deze beter switchen voor Be Quiet Silent Wings 3 140mm PWM?

Vraag mbt de Be Quiet Dark Base Pro 900 Rev 2
- Is daar echt zo weinig ruimte voor cable management?

Ik weet dat het mogelijk allemaal beetje wazig/vaag is omschreven. Maar hoop dat iemand er duidelijk over kan geven.

Alle reacties

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Ersinkanik
  • Registratie: juli 2014
  • Laatst online: 19-06 18:45
Kan ik ook wat vragen over deze kast? Ik heb namelijk een klein probleempje met mijn verlichting...

Apple iPad Pro (2021) 11" Wi-Fi, 8GB ram Microsoft Xbox Series X LG CX Google Pixel 5a 5G Sony XH90 / XH92 Samsung Galaxy S21 5G Sony PlayStation 5 Nintendo Switch Lite

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2021 Hosting door True