Toon posts:

Half-Life: Wanted eh... hoe?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Wanted een Western Half-Life mod dacht ik dus te gaan spelen, maar ja ik zit in het eerse level en kom er niet uit, er is geen deur of iets naar buiten toe, wel loopt er een lekkere babe rond :9~ maar ja, die kan voor geen meter rond schieten, en die andere eikels die rond lopen hebben het te druk met kippen vangen.

Weet iemand hoe ik hier weg moet?

Ben iedereen afgegaan (telegram gehad). Uit verveling had ik maar alle kippen en paarden afgeschoten >:), wilde aan de mensen beginnen maar ja mocht nie :(

Verwijderd

HhehhHhehHHheh heb precies hetzelfde probleem :)

Verwijderd

is er een single player wanted?! dezelfde wanted als van de generations cd? of hebbie iets apparts ged/l of zit je in mplayer?

• Bass64
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 24-10-2023

Bass64

Be Good, Be There, Bye Bye

waar kan je het downen (als het legaal is)

AMD XP2400+, ASUS A7V333, ATI 9800 Pro 128mb, SBlive Audigy 2, 768MB DDR 2700, 96.4GB HDD + 120 GB in raid 2+0

Verwijderd

Topicstarter
wanted is zowel singel als mutli player en is te vinden op de zomerspecial cd van PCGP, en tevens hier te downloaden.

Wanted site is hier te vinden.

Zit volgens mij zelfs een bot pack bij!!!!

En een normale installer, dus geen copy paste werk.

Verwijderd

Hij is ook te vinden op Hl generation, maar daar zit geen single player bij, wel bots

• Bass64
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 24-10-2023

Bass64

Be Good, Be There, Bye Bye

Op donderdag 19 juli 2001 23:07 schreef Childsplay het volgende:
Hij is ook te vinden op Hl generation, maar daar zit geen single player bij, wel bots
ik heb die Hl generation
maar daar zit hij niet bij
ik heb een ouwere versie denk ik
want ik hoorde ook dat er CS bij zou moeten zitten en dan dat zat er bij mij niet bij

AMD XP2400+, ASUS A7V333, ATI 9800 Pro 128mb, SBlive Audigy 2, 768MB DDR 2700, 96.4GB HDD + 120 GB in raid 2+0

Verwijderd

Op donderdag 19 juli 2001 23:12 schreef Bass64 het volgende:

[..]

ik heb die Hl generation
maar daar zit hij niet bij
ik heb een ouwere versie denk ik
want ik hoorde ook dat er CS bij zou moeten zitten en dan dat zat er bij mij niet bij
Mhmm dat is vreemd in het generation pack zit halflife/opposing force en counterstrike.

:)

Verwijderd

Ja zeer vreemd, dan ben je flink afgezet, want the thing about hl generetion is dat je als modemer niet heel cs hoeft te d/len, ik durf met zekerheid te zeggen dat jij niet de legale generations hebt, want daar zit absoluut cs bij

• L0g0ff
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 00:32

L0g0ff

omg

http://www.planethalflife.com
voor alle mods (zowel single al multi al coop)

Blog.wapnet.nl KompassOS.nl

• Le_Freak !
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 06-09 10:54
Ehh.....ik weet dat ik nu een newbee vraag ga stellen maar wat is een mod precies ?
Ik begrijp dat het een add-on is voor b.v. Half-Life maar is het dan ook een nieuw level die je singleplayer kunt spelen of is het altijd multiplayeren :?

Enne last but not least, hoe installeer je zo'n mod.
Ben nu Half-Life Bleu Shift aan het spelen, zijn daar ook mods voor.

Ik weet het het zijn een hoop vragen maar ik hoop niet te veel.
(en anders kicken jullie er me maar uit :o )

Specs

Verwijderd

die met cs drbij is hl generations2 en die heb ik :)

Verwijderd

Topicstarter
Op vrijdag 20 juli 2001 09:38 schreef MrFreeman het volgende:
die met cs drbij is hl generations2 en die heb ik :)
Klopt ja, die andere die ik dus ook gekocht had zaten 2 dozen bij, HL game of the year ED en HL O.F.

Geen CS(ucks) maar dat hoeft ook niet. Het ging mij om de cdkey om TFC te kunnen spelen.

Verwijderd

Topicstarter
Maar eh... kan iemand me ff helpen?
Ik vind het wel leuk met die babe er bij!

• salutem
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 28-10 14:50
pffff kan het me niet meer herinneren ik ben nu al achter de mexicanen aan met m'n winchester.

das idd het begin je moet ergens in de buurt van een groep cowboys een huis naar binnen en vervolgens een grote deur openen. dan ga je verder.

PS They hunger 3 is ook erg gaaf en heeft leuk MP levels !!!

"Social progress can be measured by the social position of the female sex - Karl Marx"

Verwijderd

Rondlopen, dan zegt men dat men een posse gaat vormen :) ,dan zit er naast de bank een stal, daar in zit een grote deur die je moet openen. Je ziet die deur nauwlijks (is niet duidelijk dat het een deur is), daar zat ik ook al vast |:(

Verwijderd

Topicstarter
Tnx, ga vanavond dus weer verder.
Pagina: 1