Cookies op Tweakers

Tweakers is onderdeel van DPG Media en maakt gebruik van cookies, JavaScript en vergelijkbare technologie om je onder andere een optimale gebruikerservaring te bieden. Ook kan Tweakers hierdoor het gedrag van bezoekers vastleggen en analyseren. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Cookies accepteren' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt? Bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie
Toon posts:

Positionering van de televisie

Pagina: 1
Acties:
  • 242 views

Vraag

• SelineF
  • Registratie: september 2018
  • Laatst online: 27-04-2020
Hoe positioneert u u televisie in u huis? wordt deze aan de muur bevestigd, of op een standaard gezet, of anders?

[Voor 20% gewijzigd door SelineF op 27-09-2018 19:50]

Alle reacties

• Hahn
  • Registratie: augustus 2001
  • Laatst online: 13-06 22:52
SelineF schreef op donderdag 27 september 2018 @ 19:49:
Hoe positioneert u u televisie in u huis? wordt deze aan de muur bevestigd, of op een standaard gezet, of anders?
Wat jij fijn vindt.
En wat is de beste keuze als je nieuw huis gaat kopen?
Een hypotheek nemen.

The devil is in the details.

• Gero71
  • Registratie: mei 2008
  • Laatst online: 11-06-2019
Ik flikker ze meestal met doos en al meteen in de hoek.

Misery and hate will kill us all.

• ImdaMned
  • Registratie: juni 2005
  • Laatst online: 10:31
Is dat goed voor de akoestiek?

[Voor 3% gewijzigd door ImdaMned op 27-09-2018 20:13]

• hcQd
  • Registratie: september 2009
  • Nu online
Horizontaal lijkt mij het handigst, tenzij je vaak liggend op je zij TV kijkt.

• AntonyterHorst
  • Registratie: juli 2008
  • Laatst online: 10:34

AntonyterHorst

www.prosimrig.eu

Ik zet de mijne altijd in het aquarium, hebben de vissen ook wat te kijken..

Check onze Beursplein Discord: https://discord.gg/CkvyBNcm

• Lip
  • Registratie: december 2000
  • Niet online

Lip

De professionele prutser

Volgens mij niet echt, maar dat zou je moeten meten voordat je daar over een gedegen uitspraak kan doen.

Beter geluid voor iedereen! Zo doe je dat!!! Vergeet je niet een +3 te geven? Bedankt voor het lezen. Flat frequency response EQUALS real music!!! EQUALS Sonic clarity

• D vd V
  • Registratie: oktober 2011
  • Niet online

D vd V

Moderator Consumentenelektronica
Onzinnige topics leveren onzinnige reacties op. Gaat dus nergens toe leiden. Op slot.

Panasonic TX-P50GT60 | Marantz SR7011 - UD5007 | Bluesound Node | Nvidia Shield TV Pro 2019 | Focal Chorus 826W - 806W - CC800W | SVS SB-2000 Pro | Synology DS918+

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.

Apple iPad Pro (2021) 11" Wi-Fi, 8GB ram Microsoft Xbox Series X LG CX Google Pixel 5a 5G Sony XH90 / XH92 Samsung Galaxy S21 5G Sony PlayStation 5 Nintendo Switch Lite

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2021 Hosting door True