Emperor online topic

Pagina: 1
Acties:

• pica
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 09-02 16:51
Zow, weer een topic erbij :)
Wie speel dit wel eens, wat zijn je strategien, pats met je l337 skilz, enzovoorts :P .
Mijn favo strat is gewoon basisje bouwen, defensie, en dan de vijand narren, dus harvestertjes jatten, met mintour+advanced carryall telkens hit and runnen.

Surprise me met jullie evil tactics ;)

Steam

• Twilight Burn
  • Laatst online: 12-11-2025
[klaagmode]
Op het moment heb ik geen strategie omdat ze het bij Westhout leuk vonden men serienummer te bannen (Ja, ik heb Emperor legaal gekocht, en nee ik heb mijn serienummer nooit aan anderen gegeven) waardoor ik niet meer online kan spelen
[/klaagmode]

Mijn strategie hing altijd af op die van de tegenstander, had ie grote gaten in zijn verdediging dan stuurde ik een berg Fedaykin om zen basis lam te leggen, verdedigde die zen harvestveld niet dan gooi ik er wat Elite Sardaukar heen. Een airstrike op het moment dat ze het totaal niet verwachten doet het ook altijd goed. (Met de harkonnen bijvoorbeeld eerst met een berg Gunships zijn CY aan gort schieten om daarna met 2 adv carryalls met devastators zen heavy factory te mollen)

• pica
*Kuch*schop*Kuch*

Steam

• Jive
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 03-01 22:57

Jive

MooMooMastah

Minotaurs doen het errug goed in ee groep van 5 of meer.

Hit & Run attacks met ordos-laser-tanks, met regenererende schilden.

of gewoon zwaar naaien met fedaykin, schieten en gelijk weglopen met scatter, hoef je alleen maar uit te kijken voor flame-tanks.

Jive's Box
Jive @ DNET

• Xtuv
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 13-02 13:29
Op donderdag 19 juli 2001 21:48 schreef Twilight Burn het volgende:
[klaagmode]
Op het moment heb ik geen strategie omdat ze het bij Westhout leuk vonden men serienummer te bannen (Ja, ik heb Emperor legaal gekocht, en nee ik heb mijn serienummer nooit aan anderen gegeven) waardoor ik niet meer online kan spelen
[/klaagmode]
Wat een naai streek zeg!!
Al je beklaag gedaan bij westwood?

• pica
Hoe rush ik met atreides? Met harkonnen is het simpel, stelletje buzzsaws, wat raketventjes, en rennen maar. Maar als atreides kan ik me niet eens verdedigen tegen zo'n rush.

Steam

• pica
En wat doe ik tegen die leech larves als harkonnen/ordos?

Steam

Verwijderd

Op zaterdag 21 juli 2001 14:46 schreef JeanLucPicard het volgende:
ze eraf knallen.

• IceStorm
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 08:28

IceStorm

This place is GoT-like!!!

Op zaterdag 21 juli 2001 14:46 schreef JeanLucPicard het volgende:
Engineer kan die eraf halen :)

• Twilight Burn
  • Laatst online: 12-11-2025
Ja, en tot nu toe is het enige wat ik gehoord heb: We have reviewed your issue. Due to the unique nature of your issue, we will need to research your problem further. We have a team continuing to examine your specific problem and expect to have an answer shortly. Thank you for your patience.
* Twilight Burn wil geen geduld hebben, alleen Emperor spelen
Op vrijdag 20 juli 2001 17:50 schreef Xtuv het volgende:

[..]

Wat een naai streek zeg!!
Al je beklaag gedaan bij westwood?
Pagina: 1