Hippos are apparently just rage filled hate tanks
Verwijderd
Intel PIV 3.0@3600Mhz,2xiwaki md-15R en 1xswiftech mcp600, 4x xlr120 rad in externe boxes,dfi lanparty pro 875B,geil 512 mb pc4200, Ati Radeon 9800 pro,Audigy2,Silicon Graphics F180 (18,1 inch TFT)
Verwijderd
Ik had ook wel mischien voor de Sony cpd-420 pst willen gaan maar kon hem nergens bezichtigen, dus heb ik hem maar niet gekocht.
In ieder geval is Piyama prachtig!
Verwijderd
Verwijderd
Kan ook zijn dat ik er niet meer op let ofzo...
Ik ben i.i.g. super tevreden met m'n IIyama
Verwijderd
Monitor geeft op begin halve startbalk
Er zijn ongetwijfeld betere 17" bakken, maar die heb je niet voor 800 piek staan.
En idd, 1152x864 @ 100 Hz, USB hub en FD-Trinitron buis
Verwijderd
NEC FE750
http://www.necblx.nl/produkten/monitor/fe750_nl.html
Of wanneer je budget(699.-) wat krapper is de FE700
www.fe700.com
Maar natuurlijk altijd eerst in het echt zien...
O,ja vergeten wanneer je voor de grote jongens gaat De FE950 of misschien wel deze:
http://www.tweakers.net/nieuws.dsp?ID=11225
Mmmmmmmmmmmmmm een 17 Inch bak op 1024@768, ik draai op 1152@864@100 Hrz (kan 120 hebben), en vind dat persoonlijk beter beeld dan 1024@768@120 Hrz, en het draait zeer goed.Smokey:
nadeel van 19 inch monitor vind ik dat je de resolutie weer hoger moet hebben om en mooi beeld te krijgen. bij 17 inch is dat 1024*768 bij 15 inch 800*600. en bij 19 inch hoger dan 1024.
Heb trouwens de Pyama Vision Master Pro 410, is een echte aanrader, maar zoals je zelf al zegt:
Dan is een 19 Inch toch wel het minimum, uitzonderingen daar gelaten.Ik doe vooraal veel photoshop/webdesign werk, ook html+php3
Mzzl Diamon
And The Only One
Verwijderd
Iedereen heeft zo z`n eigen smaak..
Iedereen is dol op die pyama`s.. ik vind ze maar nix...
een Philips brilliance geeft beter beeld.
Of een Nec monitor, zijn ook erg goed.
Maar de keuze van een monitor ligt volledig bij jezelf..
niet bij een ander, de een is met een 14 inch tevreden, de andere is met een 50 inch nog niet tevreden..
sja..
smaken verschillen
dus ik zou zelf even gaan kijken, en vragen of ze wat monitors naast elkaar kunnen zetten, zien, kijk of het beeld niet groter word als je een wit vlak aanklikt of maakt.
Kijk of der geen oneffeneden in het scherm zitten, of het geen pijn aan je ogen doet, of de kleuren helder zijn.
Dat soort dingen..
succes
LG 17" 795 Flatron Plus
Sony 19" CPD-420 GST
Iiyama A901HT Vision Master Pro 450
Sony CPD-G400
Sony GDM F400 (Duur maar een van de beste)
Philips Brilliance monitoren
en NEC en EIZO monitoren natuurlijk
(Mischien de moeite waard om naar een goedkopere Sony kloon te kijken zoals de CTX PR960F FD Trinitron, maar ik zou toch een van de bovengenoemde kopen)
Ik heb zelf Iiyama A901HT V M P 450 gekozen (geen oneindig budget
Verwijderd
Ik heb er zelf nu al een paar maanden een en ik wil hem niet meer kwijt
en ''Ik doe vooraal veel photoshop/webdesign werk, ook html+php3'' heb ik nooit gezegd (doe ik dan ook niet
en ik ga de pyiama 704HT vision master 404 kopen want die flat screens vind ik maar lelijk
Verwijderd
Wat is de optimale resolutie voor deze monitor?
Ik zie bij hun specificaties dat ze zelf een resolutie van 1600x1200 @ 95 Hz aangeven.
Dit vind ik vrij hoog, standaard voor een 19" was dacht ik 1280x1024 @ .. Hz.
Ik wil weten van jullie op welke hoogste resolutie je nog prettig kan werken (dus geen hoofdpijn en toegeknepen oogjes ;-)
maar ja smaken verschillen sommige mensen vinden dan de letters iets te klein
(Groot font verhelpt dit over het algemeen)
Euhm Paraselsuis, een monitor die op Mhz draait ben ik tot dusverre nog niet tegen gekomen1600x1200@85 Mhz
Goede keus die 450 van Iiyama.