Ik heb op dit moment een HP laptop die ik destijds vrij goedkoop was en dat is goed te merken, hij is gewoon heel traag. Ik wil daarom nu gewoon een goede laptop hebben waar ik even mee vooruit kan en waar ik mij niet iedere dag aan irriteer omdat hij zo langzaam is.
Wat ga je met je laptop doen?
Ik ga de laptop gebruiken voor de studie, series kijken en ook wil ik er football manager op kunnen spelen, verder wil ik er geen andere games op gaan spelen.
Wat is je budget?
Heb geen vast budget maar zit te denken aan 1000 euro.
Ben je van plan je laptop veel mee te nemen?
Ik ga hem meenemen naar school, dus ja.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren
Ik heb geen merkvoorkeur. Ik heb zelf de laatste dagen gezocht naar een geschikte laptop maar vind het nogal lastig vanwege het overweldigende aanbod. Ik zie sommige de lenovo yoga 720 aanbevelen, heb een microsoft surface gezien en ook HP envy. Ik zit op dit moment een beetje vast en weet niet precies welke laptop ik moet halen.
Wat ga je met je laptop doen?
Ik ga de laptop gebruiken voor de studie, series kijken en ook wil ik er football manager op kunnen spelen, verder wil ik er geen andere games op gaan spelen.
Wat is je budget?
Heb geen vast budget maar zit te denken aan 1000 euro.
Ben je van plan je laptop veel mee te nemen?
Ik ga hem meenemen naar school, dus ja.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren
Ik heb geen merkvoorkeur. Ik heb zelf de laatste dagen gezocht naar een geschikte laptop maar vind het nogal lastig vanwege het overweldigende aanbod. Ik zie sommige de lenovo yoga 720 aanbevelen, heb een microsoft surface gezien en ook HP envy. Ik zit op dit moment een beetje vast en weet niet precies welke laptop ik moet halen.