Cookies op Tweakers

Tweakers is onderdeel van DPG Media en maakt gebruik van cookies, JavaScript en vergelijkbare technologie om je onder andere een optimale gebruikerservaring te bieden. Ook kan Tweakers hierdoor het gedrag van bezoekers vastleggen en analyseren. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Cookies accepteren' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt? Bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie
Toon posts:

Laptop voor (voornamelijk) studie 1000 euro

Pagina: 1
Acties:

Vraag

• rickr95
  • Registratie: juli 2018
  • Laatst online: 21-10-2018
Ik heb op dit moment een HP laptop die ik destijds vrij goedkoop was en dat is goed te merken, hij is gewoon heel traag. Ik wil daarom nu gewoon een goede laptop hebben waar ik even mee vooruit kan en waar ik mij niet iedere dag aan irriteer omdat hij zo langzaam is.

Wat ga je met je laptop doen?
Ik ga de laptop gebruiken voor de studie, series kijken en ook wil ik er football manager op kunnen spelen, verder wil ik er geen andere games op gaan spelen.

Wat is je budget?
Heb geen vast budget maar zit te denken aan 1000 euro.

Ben je van plan je laptop veel mee te nemen?
Ik ga hem meenemen naar school, dus ja.

Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren
Ik heb geen merkvoorkeur. Ik heb zelf de laatste dagen gezocht naar een geschikte laptop maar vind het nogal lastig vanwege het overweldigende aanbod. Ik zie sommige de lenovo yoga 720 aanbevelen, heb een microsoft surface gezien en ook HP envy. Ik zit op dit moment een beetje vast en weet niet precies welke laptop ik moet halen.

Alle reacties

• rickr95
17 inch is denk ik iets te groot en de hp pavilion 15 heb ik zelf ook naar zitten kijken en maar ik las ook redelijk veel commentaar dat hij het geld niet waard was.

• koentjuh1987
  • Registratie: januari 2006
  • Laatst online: 12:37
zou zeggen kijk even in de pricewatch. Geef daar je budget, eventuele opslag (ssd en aantal gb op) en er komt vanzelf een hele lijst uit.

Op tweakers wordt wel verwacht dat je zelf ook wat effort er in steeks.

...

• g0tanks
  • Registratie: oktober 2008
  • Laatst online: 18:16

g0tanks

Moderator CSA
Zie ook de BBG die vanochtend is verschenen: reviews: Laptop Best Buy Guide - Oktober 2018

Ultrawide gaming setup: AMD Ryzen 7 2700X | NVIDIA GeForce RTX 2080 | Dell Alienware AW3418DW

• Anoniem: 93248
  • Registratie: september 2003
  • Niet online
Zit je vast aan Windows? Ik gebruik zelf al jaren een 11" MacBook Air, bevalt me heel goed qua accuduur en mobiliteit. Daarnaast voelt hij nog steeds even snel aan als toen 'ie nieuw uit de doos kwam en krijgt hij nog alle OS revisies en updates mee.

(je zou er zelfs via Bootcamp nog Windows op kunnen draaien)

zie nu net dat de 11" niet meer te koop is via de webshop van Apple, mogelijk nog wel in de winkels. De 13" lijkt me hoe dan ook geen slecht alternatief

• Henshin
  • Registratie: januari 2008
  • Laatst online: 05:46
Houd rekening met de grootte van je schooltas. Meestal past een budgetlaptop van 15,6" niet in een rugtas als je daar ook nog een sleeve overheen wilt. 14" vind ik zelf de sweetspot. Ik had destijds een 2de hands HP Elitebook en menig student was daar jaloers op. Misschien niet het beste scherm voor games, maar voor op school onder de tl-verlichting is een mat scherm verreweg het best.
Wat voor opleiding doe je? Dat heeft veel invloed op wat voor soort laptop je zou moeten aanschaffen.

Mijn hardware aanbiedingen: https://tweakers.net/gallery/248568/aanbod/

• rickr95
Ik heb zelf deze in gedachten, een vriend van mij heeft hem en is er tevreden mee.
https://www.campusshop.nl...ah0170nd/80051772/product
Wat vinden jullie hiervan? Geheugen van 256 gb lijkt mij genoeg.

[Voor 22% gewijzigd door rickr95 op 12-10-2018 14:04]

Pagina: 1

Apple iPad Pro (2021) 11" Wi-Fi, 8GB ram Microsoft Xbox Series X LG CX Google Pixel 5a 5G Sony XH90 / XH92 Samsung Galaxy S21 5G Sony PlayStation 5 Nintendo Switch Lite

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2021 Hosting door True