Cookies op Tweakers

Tweakers is onderdeel van DPG Media en maakt gebruik van cookies, JavaScript en vergelijkbare technologie om je onder andere een optimale gebruikerservaring te bieden. Ook kan Tweakers hierdoor het gedrag van bezoekers vastleggen en analyseren. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Cookies accepteren' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt? Bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie
Toon posts:

SFF-8087 verlengkabel

Pagina: 1
Acties:

• CAPSLOCK2000
  • Registratie: februari 2003
  • Laatst online: 12-06 15:52

CAPSLOCK2000

zie teletekst pagina 888

Topicstarter
Bestaat er zo iets als een SFF-8087 (miniSAS) verlengkabel?
Dus een male/female variant.

Alle kabels die ik vind zijn male/male.
Heet de vrouwelijke variant van die stekker soms anders?

Ik krijg een beetje het gevoel dat ik iets over het hoofd zie en verkeerd zoek.

edit tnx voor de kick naar het betere board

[Voor 26% gewijzigd door CAPSLOCK2000 op 27-09-2018 13:47]

This post is warranted for the full amount you paid me for it.

• rens-br
  • Registratie: december 2009
  • Laatst online: 02:17

rens-br

Admin IN & Moderator Mobile
@CAPSLOCK2000 PNS is meer voor software bedoeld dan het zoeken naar kabeltjes, aangezien het hier ook volgens mij om een kabel gaat voor opslag, schopje naar: Opslagtechnologie.

• Chocola
  • Registratie: mei 2008
  • Laatst online: 13-03 19:20
Ik ken geen kabels die een female connector hebben. Meestal zijn de female connectoren op een PCB gesoldeerd. Als creatieve oplossing kun je denken aan een female to female verloopstukje:

https://www.pc-pitstop.co...female-gender-changer.asp

Dan gebruik je twee kabels aan elkaar.

[Voor 40% gewijzigd door Chocola op 27-09-2018 15:14. Reden: Aanvulling]

Apple iPad Pro (2021) 11" Wi-Fi, 8GB ram Microsoft Xbox Series X LG CX Google Pixel 5a 5G Sony XH90 / XH92 Samsung Galaxy S21 5G Sony PlayStation 5 Nintendo Switch Lite

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2021 Hosting door True