Cookies op Tweakers

Tweakers is onderdeel van DPG Media en maakt gebruik van cookies, JavaScript en vergelijkbare technologie om je onder andere een optimale gebruikerservaring te bieden. Ook kan Tweakers hierdoor het gedrag van bezoekers vastleggen en analyseren. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Cookies accepteren' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt? Bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie

Vraag

• Sweatleek
  • Registratie: maart 2016
  • Laatst online: 16-06 23:41

Sweatleek

404: Member Not Found

Topicstarter
Ik zoek een?
GPU power kabel om hopelijk 2 videokaarten van ongeveer 150 watt P.S van stroom te verzien

(voor een project ga ik kijken of ik een sort Nvidia grid kan bouwen :D )

Wat is je budget?
Zo goed koop mogelijk

Specificeer het systeem en de omgeving waarin je het product gaat gebruiken.?
Ik heb dus een Dell poweredge T420 en heb 1 losse power connector met BP er op maar weet niet waar deze voor is / En of ik deze kan over laten lopen naar 6pins voor de gpus :)

Ik heb al een beetje rond geken op ebay maar daar word ik niet echt wijzer van. Dus hooplijk is er een tweaker die mij meer informatie kan geven :)

Zo ver ik weet
Gaat het om een manlijke connector met BP er op en heeft de volgenden connectors.
1 rij 7x 12volt
2 rij 8x ground

Server config

[Voor 14% gewijzigd door Sweatleek op 27-09-2018 12:55]

confused reality

Alle reacties

• SpeedQber
  • Registratie: april 2017
  • Laatst online: 14:33
Wat is een connector met BP?
Een random powerkabel in je voeding steken is vragen om problemen. De kant van de GPU is wel hetzelfde voor alle merken, maar de kant van de voeding kan anders zijn.
Heb je al aan Dell om kabeltjes gevraagd?

• MAX3400
  • Registratie: mei 2003
  • Laatst online: 16-06 14:01

MAX3400

XBL: OctagonQontrol

voor een project ga ik kijken of ik een sort Nvidia grid kan bouwen
En over welk OS en GPU hebben we het? Zat drivers voor "consumenten GPU" die niet meer aangeboden kunnen worden aan bepaalde OS'en.

Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof

• Sweatleek

Sweatleek

Topicstarter
MAX3400 schreef op donderdag 27 september 2018 @ 14:46:
[...]

En over welk OS en GPU hebben we het? Zat drivers voor "consumenten GPU" die niet meer aangeboden kunnen worden aan bepaalde OS'en.
Ubuntu server / freenas of Wserver 2012

Nvidia 1060 / of iets van amd
SpeedQber schreef op donderdag 27 september 2018 @ 14:44:
Wat is een connector met BP?
Een random powerkabel in je voeding steken is vragen om problemen. De kant van de GPU is wel hetzelfde voor alle merken, maar de kant van de voeding kan anders zijn.
Heb je al aan Dell om kabeltjes gevraagd?
Ja daarom vraag ik het ook want er is heel weinig informatie over te vinden :/ Kan je dat gewoon aan dell vragen ? want de servers garantie verviel in 2016

confused reality

• MAX3400

MAX3400

Forget it... De 1060 gaat niet of niet volledig werken op Server 2012. Ook AMD RX t/m Vega krijg je amper/niet werkend op Windows Server*

• Sweatleek

Sweatleek

Topicstarter
MAX3400 schreef op donderdag 27 september 2018 @ 16:22:
Forget it... De 1060 gaat niet of niet volledig werken op Server 2012. Ook AMD RX t/m Vega krijg je amper/niet werkend op Windows Server*
De server kwam zelf met Wserver 2012 dus was ook meer van dat het er bij zit ik ga denk ik zelf freenas als onderliggend OS gebruiken en dan een VM naar ubuntu en W10 (ik weet dat gpus van Nvidia slecht onder steund worden in VM's)

confused reality

• MAX3400

MAX3400

Sweatleek schreef op donderdag 27 september 2018 @ 16:43:
[...]

De server kwam zelf met Wserver 2012 dus was ook meer van dat het er bij zit ik ga denk ik zelf freenas als onderliggend OS gebruiken en dan een VM naar ubuntu en W10 (ik weet dat gpus van Nvidia slecht onder steund worden in VM's)
Geloof niet dat je me begrijpt; de laatste jaren zijn AMD en Nvidia hard bezig om hun drivers te herschrijven waardoor de driver niet werkt of niet alle features van een GPU ondersteund zodra "bepaald OS" gedetecteerd wordt. Dat heeft dus niets te maken met je volgende stap, naar VM's.

Andersom zijn er afspraken gemaakt met onder andere Microsoft om ook geen omweg te bieden; dus het OS heeft ook geen support meer voor bepaalde GPU's of features van die GPU's.

Pagina: 1

Apple iPad Pro (2021) 11" Wi-Fi, 8GB ram Microsoft Xbox Series X LG CX Google Pixel 5a 5G Sony XH90 / XH92 Samsung Galaxy S21 5G Sony PlayStation 5 Nintendo Switch Lite

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2021 Hosting door True