Cookies op Tweakers

Tweakers is onderdeel van DPG Media en maakt gebruik van cookies, JavaScript en vergelijkbare technologie om je onder andere een optimale gebruikerservaring te bieden. Ook kan Tweakers hierdoor het gedrag van bezoekers vastleggen en analyseren. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Cookies accepteren' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt? Bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie
Toon posts:

Storing KPN, en al bekent wanneer het opgelost zal zijn

Pagina: 1
Acties:
  • 187 views

• swhnld
  • Registratie: december 2005
  • Laatst online: 21:30
Ben ik thuis aan het werk klapt internet er uit, 3 minuutjes later krijg ik netjes een SMS dat er storing is.
In de SMS is een link naar de storingspagina, ga ik daar kijken zie ik dat ze nu al weten dat de storing tot vanmiddag 15:45 gaat duren. Dat vind ik heel knap dat ze het zo nauwkeurig kunnen plannen!

Verstoring Internet, Bellen en/of Televisie
Starttijd
27 september 2018
11:34 uur
Eindtijd
27 september 2018
15:45 uur

• MadMarky
  • Registratie: augustus 2001
  • Niet online
Ik denk dat je het Tweakers forum verward met het KPN forum?

🖥️ | 🚗

• chucky666
  • Registratie: juni 2001
  • Niet online

chucky666

d.y.w.play?

Ik zou het juist fijn vinden om te weten wanneer de storing voorbij is.
Kan je er tenminste rekening mee houden inplaats van om het uur te kijken of het al opgelost is.

een OW voor blaten in de IT? laat IT dan maar voortaan links liggen :(

• Wartopia
  • Registratie: februari 2005
  • Laatst online: 00:07
Maak een hotspot met je werk gsm en klaar.

• rens-br
  • Registratie: december 2009
  • Laatst online: 22:11

rens-br

Admin IN & Moderator Mobile
@swhnld fijn dat KPN zo duidelijk is, maar het melden van een storing op het forum heeft niet echt heel veel toegevoegde waarde.

Dit topic is gesloten.

Apple iPad Pro (2021) 11" Wi-Fi, 8GB ram Microsoft Xbox Series X LG CX Google Pixel 5a 5G Sony XH90 / XH92 Samsung Galaxy S21 5G Sony PlayStation 5 Nintendo Switch Lite

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2021 Hosting door True