Toon posts:

change look of shoppingcart and checkout page

Pagina: 1
Acties:
  • 494 views

Onderwerpen

Vraag

• darylvdwerve
  • Registratie: September 2018
  • Laatst online: 27-09-2018
Mijn vraag

We are not satisfied by the way your plugin shows the order in our woocommerce can you maybe help us improve the shopping cart and checkout page?

We just want these 4 things changed:
- Card updated colour changed
- delete cross changed to black
- phone Specs in a nicer look like image
- Edit button colour changed to black

For the checkout page:
- we want the same look as the shopping cart page for the phone specs
- Edit button colour change to black

Pics of what we try to accomplice are here: https://drive.google.com/...Y2uMjf-f0ei2BIJXHq_p1eLvF

Best regards,

Daryl van de Werve

Relevante software en hardware die ik gebruik
Woocommerce
wordpress
safreen theme pro
visual product configurator

Wat ik al gevonden of geprobeerd heb:
:( :(

Alle reacties

• gitaarwerk
  • Registratie: Augustus 2001
  • Niet online
Voor 1500 euro wil ik het best fixen voor je :Y)

Maar misschien kun je beter dit vragen aan iemand die er verstand van heeft. Ik krijg het idee dat je wilt dat iemand dit voor je oplost en jij niet zelf. En dat is niet waar dit forum voor is.

Ontwikkelaar van Gleamy

• darylvdwerve
Hallo,

Mischien dat iemand een makkelijke weg via een plugin weet waar ik dit mee kan oplossen want als ik er zo naar kijk zijn het niet hele ingewikkelde dingen die we willen veranderen. Denk aan kleurtjes veranderen en dat ene tekst blok aanpassen.

• ImNotnoa
  • Registratie: September 2011
  • Niet online
.css van je plugin aanpassen ?

Try SCE to Aux

• dragonhaertt
  • Registratie: Februari 2011
  • Nu online
Begin eens met een vraag, en in het nederlands a.u.b.
Je geeft nu een opdrachtomschrijving, als je iemand wilt inhuren om iets te doen kan je verplaatsen naa V&A.
Volgende keer eerst even de stickies lezen die bovenaan de topiclijst staan.

Truth is like a language with no native speakers left.
Its poetry is speechless and it can’t be caught in human being’s breath.

• darylvdwerve
Excuses. Weet hier toevallig iemand css codes die ik kan toevoegen aan mijn theme waarmee ik onze "EDIT" en "Proceed to checkout" buttons zwart kan maken. en een manier om onze VPC-CART-OPTIONS-CONTAINER een strakker uiterlijk te geven?

• Boermansjo
  • Registratie: Mei 2016
  • Laatst online: 09-06 19:02
Voor je zwarte knopjes kan je iets zoals dit gebruiken :
code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
.button {
    background-color: black;
    border: none;
    color: white;
    padding: 15px 32px;
    text-align: center;
    text-decoration: none;
    display: inline-block;
    font-size: 16px;
    margin: 4px 2px;
    cursor: pointer;
}

(Is gewoon code uit W3C website : https://www.w3schools.com...name=trycss_buttons_basic)
Voor die container je kan niet gewoon css code schrijven en magisch alles erin is veranderd.
Je kan al veel op de W3C site terugvinden van css.
Een 'strakker uiterlijk' blijft vaag om te helpen.

• Mavamaarten
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 22:40

Mavamaarten

Omdat het kan!

darylvdwerve schreef op donderdag 27 september 2018 @ 12:17:
Excuses. Weet hier toevallig iemand css codes die ik kan toevoegen aan mijn theme waarmee ik onze "EDIT" en "Proceed to checkout" buttons zwart kan maken. en een manier om onze VPC-CART-OPTIONS-CONTAINER een strakker uiterlijk te geven?
code:
1
2
3
4
* {
    font-family: "Comic Sans MS";
    color: fuchsia;
}

Alle gekheid op een stokje: je plakt hier rechtstreeks een request van een klant hier op Tweakers en vraagt ons om het maar op te lossen? Huur een freelancer, die doet dat met plezier voor je.

Android developer & dürüm-liefhebber

• Marber
  • Registratie: Juni 2014
  • Laatst online: 12:34
Mavamaarten schreef op donderdag 27 september 2018 @ 12:33:
[...]

code:
1
2
3
4
* {
    font-family: "Comic Sans MS";
    color: fuchsia;
}

Alle gekheid op een stokje: je plakt hier rechtstreeks een request van een klant hier op Tweakers en vraagt ons om het maar op te lossen? Huur een freelancer, die doet dat met plezier voor je.
Of TS is juist die freelancer. . . .

• darylvdwerve
ik ben geen freelancer en het is voor het bedrijf waarvoor ik werk... wij hebben geen ict'ers en ik moet het proberen op te lossen vandaar dat ik het even vraag...

• darylvdwerve
Boermansjo schreef op donderdag 27 september 2018 @ 12:25:
Voor je zwarte knopjes kan je iets zoals dit gebruiken :
code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
.button {
    background-color: black;
    border: none;
    color: white;
    padding: 15px 32px;
    text-align: center;
    text-decoration: none;
    display: inline-block;
    font-size: 16px;
    margin: 4px 2px;
    cursor: pointer;
}

(Is gewoon code uit W3C website : https://www.w3schools.com...name=trycss_buttons_basic)
Voor die container je kan niet gewoon css code schrijven en magisch alles erin is veranderd.
Je kan al veel op de W3C site terugvinden van css.
Een 'strakker uiterlijk' blijft vaag om te helpen.
Bedankt! dit ga ik alvast even proberen. ja strakker is lastig uit te leggen vandaar dat ik de fotos erbij had gepost. het is nu zo dat alles in een vak helemaal niet uitgelijnd staat en de plaatjes er ook gewoon los achter (ook niet uitgelijnd) ik kan nergens een plek vinden waar ik deze VPC-CART-OPTIONS-CONTAINER kan aanpassen. Daar zal toch vast wel een manier voor zijn lijkt me.

• dragonhaertt
  • Registratie: Februari 2011
  • Nu online
darylvdwerve schreef op donderdag 27 september 2018 @ 12:40:
ik ben geen freelancer en het is voor het bedrijf waarvoor ik werk... wij hebben geen ict'ers en ik moet het proberen op te lossen vandaar dat ik het even vraag...
Dat je bedrijf niet wilt betalen voor een degelijke oplossing betekend niet dat je zonder enige moeite dat probleem moet doorschuiven.
Als je advies wilt mag je een topic openen met een degelijke (nederlandse) vraagstelling.
Als je iemand wil die code voor je gaat schrijven kan je bij V&A terecht.

Truth is like a language with no native speakers left.
Its poetry is speechless and it can’t be caught in human being’s breath.

• eric.1
  • Registratie: Juli 2014
  • Laatst online: 21:14
darylvdwerve schreef op donderdag 27 september 2018 @ 11:08:
Wat ik al gevonden of geprobeerd heb:
:( :(
Mooi :) niet gek dat je er niet zelf uit kwam.

• MAX3400
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 19-05 21:04

MAX3400

XBL: OctagonQontrol

@darylvdwerve als je betaalde plugins gebruikt in je webshop, heb je ook "recht" op enige support van de plugin-maker. Als je webshop hosted is, dus "kant en klaar" bij bedrijf X, zijn zij licentie-houder en kan je ook daar terecht.

Fijn om te lezen dat je eerste ingeving het vernuft van Tweakers is maar voor een commerciele omgeving zoals een webshop, heb je dus vaak betaalde software en support.

Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof

• darylvdwerve
MAX3400 schreef op donderdag 27 september 2018 @ 13:01:
@darylvdwerve als je betaalde plugins gebruikt in je webshop, heb je ook "recht" op enige support van de plugin-maker. Als je webshop hosted is, dus "kant en klaar" bij bedrijf X, zijn zij licentie-houder en kan je ook daar terecht.

Fijn om te lezen dat je eerste ingeving het vernuft van Tweakers is maar voor een commerciele omgeving zoals een webshop, heb je dus vaak betaalde software en support.
Dank je wel ik heb inderdaad ook al hulp proberen in te schakelen van de plugin en thema (betaalde diesnten) maar deze reageren nog niet, dus dacht laat ik het ook even hier proberen, wellicht heeft iemand hier een makkelijke oplossing dmv een plugin oid

• Boermansjo
  • Registratie: Mei 2016
  • Laatst online: 09-06 19:02
darylvdwerve schreef op donderdag 27 september 2018 @ 13:03:
[...]

Dank je wel ik heb inderdaad ook al hulp proberen in te schakelen van de plugin en thema (betaalde diesnten) maar deze reageren nog niet, dus dacht laat ik het ook even hier proberen, wellicht heeft iemand hier een makkelijke oplossing dmv een plugin oid
Wat is uw taak dan in dit hele verhaal ? Ik bedoel wie heeft die webshop opgezet/gemaakt voor die persoon ?

[Voor 7% gewijzigd door Boermansjo op 27-09-2018 13:08]

• s0ulmaster
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 13:03
Boermansjo schreef op donderdag 27 september 2018 @ 13:07:
[...]

Wat is uw taak dan in dit hele verhaal ? Ik bedoel wie heeft die webshop opgezet/gemaakt voor die persoon ?
de gek die met een taak wordt opgezadeld waar die ongeschikt voor is :?

geeft geen inhoudelijke reacties meer⛔ Check het standpunt van Tweakers over JOUW privacy in de link.

• MAX3400
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 19-05 21:04

MAX3400

XBL: OctagonQontrol

s0ulmaster schreef op donderdag 27 september 2018 @ 13:14:
[...]

de gek die met een taak wordt opgezadeld waar die ongeschikt voor is :?
Ik gok die "dure" telefoonzaak... Lijkt me enigszins vreemd idd dat er geen betaalde kennis/developer kan worden ingezet.

Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof

• RobIII
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 22:12

RobIII

Admin Devschuur®

^ Romeinse Ⅲ ja!

:') Heerlijk Dunglish :X

Anyway; zoals je in onze Quickstart zult lezen verwachten we hier heel wat meer eigen inzet* en zoals je in Kan iemand even...? en scriptrequests kunt lezen gaan wij 't niet voorkauwen dus daarmee is a) verklaard waarom je topic zo stroef loopt en b) hier nu een slotje op staat ;)

* Je bent zélfs te lam geweest om de vraag in 't Nederlands te stellen, je hebt 't gewoon ge-copy/paste neergeplempt hier :N

[Voor 11% gewijzigd door RobIII op 27-09-2018 13:27]

There are only two hard problems in distributed systems: 2. Exactly-once delivery 1. Guaranteed order of messages 2. Exactly-once delivery.

Roses are red Violets are blue, Unexpected ‘{‘ on line 32.

Over mij

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.

Tweakers maakt gebruik van cookies

Tweakers plaatst functionele en analytische cookies voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Deze cookies zijn noodzakelijk. Om op Tweakers relevantere advertenties te tonen en om ingesloten content van derden te tonen (bijvoorbeeld video's), vragen we je toestemming. Via ingesloten content kunnen derde partijen diensten leveren en verbeteren, bezoekersstatistieken bijhouden, gepersonaliseerde content tonen, gerichte advertenties tonen en gebruikersprofielen opbouwen. Hiervoor worden apparaatgegevens, IP-adres, geolocatie en surfgedrag vastgelegd.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Toestemming beheren

Hieronder kun je per doeleinde of partij toestemming geven of intrekken. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functioneel en analytisch

Deze cookies zijn noodzakelijk voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie. Meer details

janee

Relevantere advertenties

Dit beperkt het aantal keer dat dezelfde advertentie getoond wordt (frequency capping) en maakt het mogelijk om binnen Tweakers contextuele advertenties te tonen op basis van pagina's die je hebt bezocht. Meer details

Tweakers genereert een willekeurige unieke code als identifier. Deze data wordt niet gedeeld met adverteerders of andere derde partijen en je kunt niet buiten Tweakers gevolgd worden. Indien je bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je account. Indien je niet bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je sessie die maximaal 4 maanden actief blijft. Je kunt deze toestemming te allen tijde intrekken.

Ingesloten content van derden

Deze cookies kunnen door derde partijen geplaatst worden via ingesloten content. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie over de verwerkingsdoeleinden. Meer details

janee