Hallo Tweakers,
Ik ben al een tijdje opzoek naar een goede web applicatie waar ik al mijn projecten goed in kan managen en plannen. Mijn ultieme ervaring zou software zijn waarin ik:
- Verschillende projecten kan aanmaken.
- In deze projecten doelen kan zetten.
- Aan de doelen in mijn project, taken kan toevoegen.
- Aan de doelen en taken een tijdsduur (en deadline) kan koppelen.
- Taken kan indelen in een agenda als een soort time management. Of te wel, ik heb een taak die bijvoorbeeld 3 uur duurt. Vul ik op maandag 1 uur van dit doel in mijn agenda in, de taak nog 2 van de 3 uur te gaan heeft en dit ook laat zien in de taken management.
- Eventueel een sync optie heb met Google Calendar. (Niet expliciet nodig)
Ik ben zelf al op zoek geweest maar heb nog niet de ultieme web applicatie met al deze features gevonden. Ik hoop dat jullie mij kunnen helpen.
Jens
Ik ben al een tijdje opzoek naar een goede web applicatie waar ik al mijn projecten goed in kan managen en plannen. Mijn ultieme ervaring zou software zijn waarin ik:
- Verschillende projecten kan aanmaken.
- In deze projecten doelen kan zetten.
- Aan de doelen in mijn project, taken kan toevoegen.
- Aan de doelen en taken een tijdsduur (en deadline) kan koppelen.
- Taken kan indelen in een agenda als een soort time management. Of te wel, ik heb een taak die bijvoorbeeld 3 uur duurt. Vul ik op maandag 1 uur van dit doel in mijn agenda in, de taak nog 2 van de 3 uur te gaan heeft en dit ook laat zien in de taken management.
- Eventueel een sync optie heb met Google Calendar. (Niet expliciet nodig)
Ik ben zelf al op zoek geweest maar heb nog niet de ultieme web applicatie met al deze features gevonden. Ik hoop dat jullie mij kunnen helpen.
Jens