Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Voornamelijk gamen. Ik speel games als Counter strike global offensive, league of legends and GTA V.
Het besturingssysteem wordt windows 10.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Absolute max: 1200 euro.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Een samsung ssd 250 GB met SATA aansluiting.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Ik heb geen merk voorkeuren
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Qua opslag is 750 gb al voldoende dus ik zat te denken aan een SSD van 500 gb als toevoeging op die ik al heb. Verder moest de computer "uitbreidbaar" zijn.. Mocht ik in de toekomst toch nog wat extra's willen toevoegen. AMD build.
Ga je overklokken?
Hier twijfel ik nog over, heb er nu nog te weinig kennis van
Wat verwacht je van ons?[i]
Omdat mijn kennis op dit gebied niet voldoende is om een overtuigende beslissing te maken vraag ik advies aan de tweakers.
Een computer die op dit moment de meeste games op ultra kan spelen zou mooi zijn. Ook moet hij dus uitbreidbaar zijn zodat ik in de toekomst eventueel extra's kan toevoegen.
Dit was tot nu toe mijn tot nu toe samengestelde build:
AMD Ryzen 5 2600 Wraith Boxed
Gigabyte Aorus X470 Ultra Gaming
MSI Radeon RX 580 ARMOR 8G OC
Phanteks Eclipse P400S Tempered Glass Z
Corsair Vengeance LPX CMK16GX4M2B3000
Corsair RM750x (2018)
Samsung 970 Evo 250GB
Groetjes,
Luuk
Voornamelijk gamen. Ik speel games als Counter strike global offensive, league of legends and GTA V.
Het besturingssysteem wordt windows 10.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Absolute max: 1200 euro.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Een samsung ssd 250 GB met SATA aansluiting.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Ik heb geen merk voorkeuren
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Qua opslag is 750 gb al voldoende dus ik zat te denken aan een SSD van 500 gb als toevoeging op die ik al heb. Verder moest de computer "uitbreidbaar" zijn.. Mocht ik in de toekomst toch nog wat extra's willen toevoegen. AMD build.
Ga je overklokken?
Hier twijfel ik nog over, heb er nu nog te weinig kennis van
Wat verwacht je van ons?[i]
Omdat mijn kennis op dit gebied niet voldoende is om een overtuigende beslissing te maken vraag ik advies aan de tweakers.
Een computer die op dit moment de meeste games op ultra kan spelen zou mooi zijn. Ook moet hij dus uitbreidbaar zijn zodat ik in de toekomst eventueel extra's kan toevoegen.
Dit was tot nu toe mijn tot nu toe samengestelde build:
AMD Ryzen 5 2600 Wraith Boxed
Gigabyte Aorus X470 Ultra Gaming
MSI Radeon RX 580 ARMOR 8G OC
Phanteks Eclipse P400S Tempered Glass Z
Corsair Vengeance LPX CMK16GX4M2B3000
Corsair RM750x (2018)
Samsung 970 Evo 250GB
Groetjes,
Luuk
[Voor 9% gewijzigd door Tamezis op 27-09-2018 01:35]