Toon posts:

laptop als 2de monitor door displayport/hdmi kabel

Pagina: 1
Acties:

• Madlyaza
  • Registratie: Oktober 2017
  • Laatst online: 12-06-2021
ik heb een nieuwe laptop en wil deze als 2de monitor gebruiken voor mijn pc, ik heb een kabel met 1 kant displayport 1 kant hdmi. heb de displayport aan mijn pc en hdmi aan laptop aangesloten maar windows ziet mijn laptop niet.
dit is mijn build:
#ProductPrijsSubtotaal
1AMD Ryzen 5 1600 Boxed Wraith Spire koeler€ 149,50€ 149,50
1MSI B350 PC Mate€ 76,-€ 76,-
1Palit GeForce GTX 1060 JetStream 6GB€ 329,-€ 329,-
1Fractal Design Focus G Zwart€ 47,-€ 47,-
1Corsair Vengeance LPX CMK16GX4M2B3000C15€ 143,99€ 143,99
1Seasonic Focus Plus 550 Gold€ 79,95€ 79,95
1Crucial MX300 2,5" 525GB€ 88,98€ 88,98
Bekijk collectie
Importeer producten
Totaal€ 914,42

en dit is de laptop die ik heb https://www.mediamarkt.nl...510uf-bq258t-1573980.html

als iemand weet waarom het niet werkt zou fijn zijn

• Barrycade
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 08:30

Barrycade

]3/\/?/?`/(/\|)[-

Omdat de HDMI poort een out is en niet een in.

• NLKornolio
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 13:03

NLKornolio

BF3/BF4: NLKornolio

Het is een laptop geen monitor

BAV nodig, via deze link verdienen jij en ik 50,-Insify referral

• TERW_DAN
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

TERW_DAN

Met een hamer past alles.

Je moet een videoinput hebben op je notebook. En die zit niet op die van jou. Dus dat ga je niet kunnen gebruiken. Je zult dus moeten kijken naar softwarematige oplossingen. Kijk bijvoorbeeld naar Maxvista (geen ervaring mee, maar dit is een oplossing).

• FreakNL
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 11:21

FreakNL

Well do ya punk?

Lol.
Hoe kom je erbij dat dit zou werken...

• Madlyaza
  • Registratie: Oktober 2017
  • Laatst online: 12-06-2021
@FreakNL omdat mensen mij vertelt hebben dat het werkt, daarom.

@TERW_DAN dankje ga wel ff kijken of ik dat werkend kan krijgen

• CodeCaster
  • Registratie: Juni 2003
  • Niet online

CodeCaster

Can I get uhm...

Het kan via Windows middels de optie "Projecting to this PC" (Miracast), maar het beeld loopt dan via het netwerk. Lijkt me niet optimaal voor gamen of films, maar voor normaal gebruik redelijk bruikbaar.

[Voor 37% gewijzigd door CodeCaster op 27-09-2018 09:09]

I have these thoughts / so often I ought / to replace that slot / with what I once bought / 'cause somebody stole my car radio / and now I just sit in silence

• PhaeTom
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 10:00
FreakNL schreef op woensdag 26 september 2018 @ 23:57:
Lol.
Hoe kom je erbij dat dit zou werken...
Op zich geen rare gedachte, op Apple kan dit al sinds jaar en dag middels Thunderbolt. Niet via hdmi though.

• Abom
  • Registratie: September 2000
  • Nu online
Ik weet niet precies wat je functionele wens is, wanneer je gebruik wilt maken van de reken/grafischekracht van je PC zal dit niet lukken (ik vind het trouwens helemaal geen gek idee).
Wil je echter een extra scherm erbij hebben, zonder extra muis+toetsenbord, probeer dan Mouse without Borders. Dan kun je vanaf je PC, één set muis en keyboard ook op laptop gebruiken, net zoals je normaal gesproken je cursor naar een tweede scherm verplaatst.

[Voor 5% gewijzigd door Abom op 27-09-2018 11:29]

• UTwizard
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 11:39
Abom schreef op donderdag 27 september 2018 @ 11:28:
Ik weet niet precies wat je functionele wens is, wanneer je gebruik wilt maken van de reken/grafischekracht van je PC zal dit niet lukken (ik vind het trouwens helemaal geen gek idee).
Wil je echter een extra scherm erbij hebben, zonder extra muis+toetsenbord, probeer dan Mouse without Borders. Dan kun je vanaf je PC, één set muis en keyboard ook op laptop gebruiken, net zoals je normaal gesproken je cursor naar een tweede scherm verplaatst.
Dit. Jaren gebruikt om mijn toenmalige laptop als tweede scherm ernaast te kunnen gebruiken, werkte prima.
Pagina: 1

Tweakers maakt gebruik van cookies

Tweakers plaatst functionele en analytische cookies voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Deze cookies zijn noodzakelijk. Om op Tweakers relevantere advertenties te tonen en om ingesloten content van derden te tonen (bijvoorbeeld video's), vragen we je toestemming. Via ingesloten content kunnen derde partijen diensten leveren en verbeteren, bezoekersstatistieken bijhouden, gepersonaliseerde content tonen, gerichte advertenties tonen en gebruikersprofielen opbouwen. Hiervoor worden apparaatgegevens, IP-adres, geolocatie en surfgedrag vastgelegd.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Toestemming beheren

Hieronder kun je per doeleinde of partij toestemming geven of intrekken. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functioneel en analytisch

Deze cookies zijn noodzakelijk voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie. Meer details

janee

Relevantere advertenties

Dit beperkt het aantal keer dat dezelfde advertentie getoond wordt (frequency capping) en maakt het mogelijk om binnen Tweakers contextuele advertenties te tonen op basis van pagina's die je hebt bezocht. Meer details

Tweakers genereert een willekeurige unieke code als identifier. Deze data wordt niet gedeeld met adverteerders of andere derde partijen en je kunt niet buiten Tweakers gevolgd worden. Indien je bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je account. Indien je niet bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je sessie die maximaal 4 maanden actief blijft. Je kunt deze toestemming te allen tijde intrekken.

Ingesloten content van derden

Deze cookies kunnen door derde partijen geplaatst worden via ingesloten content. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie over de verwerkingsdoeleinden. Meer details

janee