Cookies op Tweakers

Tweakers is onderdeel van DPG Media en maakt gebruik van cookies, JavaScript en vergelijkbare technologie om je onder andere een optimale gebruikerservaring te bieden. Ook kan Tweakers hierdoor het gedrag van bezoekers vastleggen en analyseren. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Cookies accepteren' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt? Bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie

Vraag

• Nood_gedwongen
  • Registratie: september 2018
  • Laatst online: 27-09-2018
Hallo tweakers.
Ik ben op zoek naar een instelling of een persoon die mij een lening kan aanbieden.
Ik kan namelijk niet bij banken terecht ( al geprobeerd ) vanwege mijn fase 2 uitzendovereenkomst als een uitzendkracht. Ik heb 2 banen en verdien genoeg om het terug te kunnen betalen.
Ik ben ook bereid terug te betalen tegen wat hogere rentes als bij banken en kan het binnen 8 maanden terug betalen.

Het bedrag wat het om gaat is € 6000 .

Waarom ik namelijk het nodig heb is dat ik komende Dec gaat trouwen met de liefde van me leven en we zijn al een jaar bezig met het nodige voorbereidingen aan het treffen en zo ook aan het sparen voor betaling van het accommodatie en catering, onlangs zijn we achter gekomen dat aan de gene wie we betalingen hebben gedaan nm niet werkzaam meer is voor bedrijf en dus er vandoor is met het betaalde geld.
Waardoor ik nu nood gedwongen ben om te lenen en zo als nog het bruiloft door te laten gaan.

Alle hulp en suggesties zijn welkom en ben u alvast dankbaar.

Mvg. Nood gedwongen.

Alle reacties

• JdM
  • Registratie: februari 2002
  • Nu online

JdM

Gas?Gas!

Check je spambox even, er is vast een Nigeriaanse Prins die nog wat geld aan je kwijt wil?

N54 powered

• Nat-Water
  • Registratie: december 2013
  • Nu online
Even heel hard: Als het de liefde van je leven is, dan kan ze toch ook wel eventjes een jaartje wachten terwijl jij die 6k spaart? Of ben je van plan dit jaar nog te overlijden?

Het is klote van de situatie, absoluut. Maar ga niet lenen voor dit. Het is het niet waard. Als je partner echt van je houdt leg je het uit en stel je het uit.

[Voor 14% gewijzigd door Nat-Water op 26-09-2018 22:54]

Balls have got to be one of the oldest toys. They've been round for a long time.
Gloria patri furnituribus In nomine IKEA!

• Hari-Bo
  • Registratie: juli 2003
  • Laatst online: 16:44

Hari-Bo

F5 addict

Vreemd verhaal omtrent het reeds betaalde bedrag. Maar mijn boerenverstand zegt toch eerst de lasten dan de lusten. Is het niet verstandiger om je financiën op de rit te krijgen ipv deze luxe uitgave die niet noodzakelijk is?

kokenmetvuur.nl

• Will_M
  • Registratie: maart 2004
  • Niet online

Will_M

Intentionally Left Blank

Wat jij zoekt is iets wat te boek staat onder de naam "Flits-Krediet"

https://www.afm.nl/nl-nl/.../onderwerpen/flitskrediet

Maar die vorm van kredietverstrekking is niet echt aanraden zoals je in het artikel van de AFM al kunt lezen :|

Why do subtitles never really tell you what's going on?

• Leader98
  • Registratie: juli 2000
  • Laatst online: 18:01

Leader98

Tweaking rulez!

Account is vandaag aangemaakt... Kan toeval zijn.
Op woensdag gratis trouwen bij gemeentehuis en na 5 jaar een feest vieren dat je 5 jaar samen bent?

• Jaaap
  • Registratie: februari 2000
  • Niet online
Stel het huwelijk even uit.
Of ga samen naar het gemeentehuis en trouw alvast en doe het grote feest later.
Je bent trouwens niet in nood, neem even rustig de tijd om je zaken op orde te krijgen. Stress is slecht voor je lichaam.

[Voor 36% gewijzigd door Jaaap op 26-09-2018 22:56]

Zure regen: vnl. zwaveldioxide (en stikstofoxiden en ammoniak), 89% minder sinds 1980: FIXED
Gat in ozonlaag: vnl. drijfgassen (CFK's), gat dicht in 2060: FIXED
Broeikaseffect: vnl. CO₂ (en methaan en lachgas), afbouw uitstoot begonnen

• sambalbaj
  • Registratie: maart 2006
  • Niet online
419 alarmbellen gaan heel hard af.

• A-Tray
  • Registratie: januari 2001
  • Laatst online: 16-06 19:58
En daarvoor maak je speciaal een (kloon?)account aan op Tweakers?

Ontopic: Aangifte gedaan van verduistering of oplichting? Eventueel het geld terughalen is geen optie? Hiervoor zou je ook een deurwaarder kunnen contacten voor advies.

"Dance like the photo's not being tagged, Love like you've never been unfriended, Tweet like nobody's following."

• sssensss
  • Registratie: oktober 2003
  • Niet online
In nood??

Verder alles goed |:(

• Anoniem: 197141
  • Registratie: november 2006
  • Niet online
Wanneer je 6000 in 8 maanden wilt terugbetalen kom je op ongeveer 1000 per maand uit, kun je beter de bruiloft 6 maanden uitstellen.

• Don Quijote
  • Registratie: april 2005
  • Laatst online: 19:17

Don Quijote

El Magnifico

Als je 6k niet met gemak van je liquide middelen kunt betalen; moet je geen bruiloft geven die 6k kost. Dat is dan gewoon teveel geld in jullie situatie.

• coolbvrobin
  • Registratie: juli 2012
  • Laatst online: 03-12-2020
how about no?
Uitstellen meer kun je niet doen en weer verder sparen

• defiant
  • Registratie: juli 2000
  • Laatst online: 19:30

defiant

Moderator General Chat
@Nood_gedwongen vervelende kwestie, maar je post lijkt er nu heel erg opdat je hier indirect zoekt naar personen die je geld willen lenen en niet naar algemeen advies, daarvoor is Tweakers niet bedoelt.

Als instellingen je geen geld willen lenen, dan is dat meestal met een goede reden, de alternatieven wil je niet. De meest eenvoudige oplossing is de bruiloft uit te stellen, soms zit het inderdaad even tegen in het leven.

Aangezien dit verder geen constructieve discussie gaat opleveren doe ik dit topic op slot.

Climate dashboard

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.

Apple iPad Pro (2021) 11" Wi-Fi, 8GB ram Microsoft Xbox Series X LG CX Google Pixel 5a 5G Sony XH90 / XH92 Samsung Galaxy S21 5G Sony PlayStation 5 Nintendo Switch Lite

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2021 Hosting door True