Samenstellen pc

Pagina: 1
Acties:

Vraag

• TheHahn
  • Registratie: Augustus 2013
  • Laatst online: 22-04 13:19
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Ik gebruik de pc veel voor werk, internet en om muziek te luisteren. Soms speel ik echter ook GTA V of CoD WW2. Hierbij heb ik simpele beeldschermen, dus de videokaart hoeft niet extreem hoog te zijn. Ik heb een hekel aan wachten, dus ik wil mijn huidige pc vervangen. (Wachten is natuurlijk relatief, anders blijf ik geld uitgeven ;-)

Wat mag het systeem gaan kosten?
Mijn absolute max is 1200 euro, rond de 1000 euro zou mooi zijn.

Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Ik heb nog:

• WD Gold WD2005FBYZ 2 TB
• 2x LG 24MB37PY-B 23,8 inch monitor
• Samsung 860 EVO 250GB 2,5 inch
• Voeding (Ik geloof de Corsair CX850M maar dit ga ik nog controleren.

Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Ik heb hier weinig ideeen over, graag zo goed mogelijk binnen mijn budget. De kast mag iets groter zijn. Vind een standaard uiterlijk saai, maar wil hier niet veel aan uitgeven. Ik kan daarnaast wel opties geven voor processor enz, maar daarvoor kom ik juist bij jullie.

Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Geen voorkeur voor merk.

Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Graag weinig geluid, maar niet in het extreme. Wil daarnaast nog Windows 10 aanschaffen, dus dat moet bij het budget in.

Ga je overklokken?
Nee

Wat verwacht je van ons?
Ik wil het nieuwste/snelste/beste/mooiste systeem dat je je maar kunt wensen binnen je budget. Deze zin zegt het precies!

Ik heb nog weinig ervaring met het samenstellen van een pc. Heb al vaker een voeding of een harde schijf vervangen, maar een complete pc maken zie ik wel als uitdaging!

Alle reacties

• MAX3400
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 16-06 13:21

MAX3400

XBL: OctagonQontrol

Alstu: reviews: Desktop Best Buy Guide - september 2018 En allicht kan je er nog iets aan veranderen aangezien je al een SSD hebt.

Het is wel handig om exacte merk & type monitor in je startpost te zetten; dat scheelt in het raden welke GPU je nodig gaat hebben.

Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof

• Hackus
  • Registratie: December 2009
  • Niet online

Hackus

Lifting Rusty Iron !

met je budget kom je uit op Ryzen 5 2600(x) 16GB DDR4 3000MT/s Crucial insteek SSD MX500 m.2
B450 moederbord en RX580 8Gb Sapphire pulse of nitro 1080p 24" freesync scherm of gebruik je een ander scherm @TheHahn

Kiest als MTB' er voor het mulle zand en drek, ipv het naastgelegen verharde pad.

• TheHahn
  • Registratie: Augustus 2013
  • Laatst online: 22-04 13:19
Ik heb mijn originele post inmiddels aangepast, de schermen staan er bij. Momenteel 2 schermen.

Het voorgestelde systeem had ik inderdaad gezien, maar ik vroeg me af of ik nog een upgrade kan toepassen aangezien ik al wat onderdelen heb.

Wat zou dan het advies zijn?

• Hackus
  • Registratie: December 2009
  • Niet online

Hackus

Lifting Rusty Iron !

zonder kast en evt nieuwe voeding

#ProductPrijsSubtotaal
1AMD Ryzen 5 2600X Wraith Boxed€ 212,50€ 212,50
1MSI B450 Tomahawk€ 104,95€ 104,95
1Sapphire Nitro+ Radeon RX 580 8GD5 (11265-01)€ 303,58€ 303,58
1G.Skill Ripjaws V F4-3200C16D-16GVKB€ 147,50€ 147,50
Bekijk collectie
Importeer producten
Totaal€ 768,53

Kiest als MTB' er voor het mulle zand en drek, ipv het naastgelegen verharde pad.