Mijn een Asus r752sa-ty081t is voorzien van 4 gb werkgeheugen. Kan ik deze uitbreiden? Zo ja welk werkgeheugen raden jullie aan?
Alvast bedankt!
Alvast bedankt!
Mwah, de hardware zal je sowieso handmatig opnieuw moeten installeren.roelvannie schreef op woensdag 26 september 2018 @ 21:04:
[...]
Tips voor merk van ssd en 8gb werkgeheugen?
Is het bij Windows ook kwestie van hdd eruit, ssd erin, werkgeheugen uitwisselen of bijprikken en laptop weer aanzetten of moet ik de nieuwe hardware handmatig installeren?
[ Voor 5% gewijzigd door Nat-Water op 26-09-2018 22:46 ]
Balls have got to be one of the oldest toys. They've been round for a long time.
Gloria patri furnituribus In nomine IKEA!
Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof
Balls have got to be one of the oldest toys. They've been round for a long time.
Hoop dat je bedoelt: vervangen door SSD... Niet dat die HDD werkloos op een plankje ligt en de laptop geen storage heeftNat-Water schreef op woensdag 26 september 2018 @ 20:51:
Maar ik zou eerst de hdd eruit halen. Heb je meer aan.
Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof
ObviouslyMAX3400 schreef op woensdag 26 september 2018 @ 20:52:
[...]
Hoop dat je bedoelt: vervangen door SSD... Niet dat die HDD werkloos op een plankje ligt en de laptop geen storage heeft
Tips voor merk van ssd en 8gb werkgeheugen?Nat-Water schreef op woensdag 26 september 2018 @ 20:51:
Ja, dat kan. Tot 8gb.
Maar ik zou eerst de hdd eruit halen. Heb je meer aan.
Mwah, de hardware zal je sowieso handmatig opnieuw moeten installeren.roelvannie schreef op woensdag 26 september 2018 @ 21:04:
[...]
Tips voor merk van ssd en 8gb werkgeheugen?
Is het bij Windows ook kwestie van hdd eruit, ssd erin, werkgeheugen uitwisselen of bijprikken en laptop weer aanzetten of moet ik de nieuwe hardware handmatig installeren?
[ Voor 5% gewijzigd door Nat-Water op 26-09-2018 22:46 ]
Apple iPhone 17 LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2026
•
Hosting door TrueFullstaq