Toon posts:

Gaming laptop met US Standard QWERTY

Pagina: 1
Acties:

Vraag

• gorambrowncoat
  • Registratie: September 2018
  • Laatst online: 27-09-2018
Hoi

Ik vroeg me af of er iemand weet waar je in Belgie aan een gaming laptop kan geraken met een US standard QWERTY layout. Tot over een half jaar of zo stonden er zo nog redelijk veel op coolblue maar die zijn allemaal verdwenen blijkbaar.

Het enige dat ik kan vinden, als ik al QWERTY vind is US International en NL (wat ongeveer hetzelfde is). Ik zoek echter de US standard (platte enter en grote left shift)

Alle reacties

• MAX3400
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 19-05 21:04

MAX3400

XBL: OctagonQontrol

gorambrowncoat schreef op woensdag 26 september 2018 @ 20:46:
...in Belgie aan een gaming laptop kan geraken met een US standard QWERTY layout....
Over het algemeen niet maar allicht kan je even Coolblue Nederland bellen met die vraag? Dan kan je ook meteen navragen of & hoe eventueel garantie verloopt als je een laptop uit Nederland zou bestellen die wel QWERTY is maar niet standaard in Belgie geleverd wordt.

Andersom; Dell en HP kunnen "custom" laptops leveren; dus als Belg kan je een QWERTY-keyboard erop krijgen. Of als Amerikaan kan je een AZERTY bestellen.

Het is lastig(er) te bewoorden omdat je geen budget / typen laptops noemt die je eigenlijk graag wil hebben en daardoor kunnen we ook lastig zoeken of er een **ERTY uitvoering van bestaat. Allicht kan je in categorie: Laptops even kijken wat er in NL of in BE te leveren is (vergeet niet je vlaggetje rechtsbovenin dan even van NL naar BE te zetten of andersom).

Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof

• gorambrowncoat
  • Registratie: September 2018
  • Laatst online: 27-09-2018
Exact type is niet onmiddelijk van belang. Iets dat kan dienen om te gamen (16GB ram, GTX 1060 of iets gelijkaardigs), 1000-1500ish euro en QWERTY US.

Op de web store van dell had ik al es gekeken en op het eerste zicht toch ook bot gevangen. Misschien heb ik verkeerd gekeken.

[Voor 8% gewijzigd door gorambrowncoat op 26-09-2018 21:09]

Tweakers maakt gebruik van cookies

Tweakers plaatst functionele en analytische cookies voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Deze cookies zijn noodzakelijk. Om op Tweakers relevantere advertenties te tonen en om ingesloten content van derden te tonen (bijvoorbeeld video's), vragen we je toestemming. Via ingesloten content kunnen derde partijen diensten leveren en verbeteren, bezoekersstatistieken bijhouden, gepersonaliseerde content tonen, gerichte advertenties tonen en gebruikersprofielen opbouwen. Hiervoor worden apparaatgegevens, IP-adres, geolocatie en surfgedrag vastgelegd.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Toestemming beheren

Hieronder kun je per doeleinde of partij toestemming geven of intrekken. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functioneel en analytisch

Deze cookies zijn noodzakelijk voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie. Meer details

janee

Relevantere advertenties

Dit beperkt het aantal keer dat dezelfde advertentie getoond wordt (frequency capping) en maakt het mogelijk om binnen Tweakers contextuele advertenties te tonen op basis van pagina's die je hebt bezocht. Meer details

Tweakers genereert een willekeurige unieke code als identifier. Deze data wordt niet gedeeld met adverteerders of andere derde partijen en je kunt niet buiten Tweakers gevolgd worden. Indien je bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je account. Indien je niet bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je sessie die maximaal 4 maanden actief blijft. Je kunt deze toestemming te allen tijde intrekken.

Ingesloten content van derden

Deze cookies kunnen door derde partijen geplaatst worden via ingesloten content. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie over de verwerkingsdoeleinden. Meer details

janee