• demichel
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 27-03 20:50
Dag iedereen,

Hier is wat gebeurde:

-vorige donderdag maak ik een ongelofelijke smak in huis, dat wens je niemand toe
-hierbij valt telefoon van amper een halve meter hoog (in een beschermend hoesje)
-ik word afgevoerd naar het ziekenhuis in de ambulance dus heb wel andere zorgen dan te checken of dat ding het nog deed
-vrijdag kom ik weer thuis en merk dat de telefoon nog werkt (maar test de camera wel niet) maar telkens ik telefoneer, gaat het scherm op zwart, niet goed
-ik doe een factory reset, nog steeds hetzelfde probleem
-ik was de telefoon eens goed onder de kraan (is toch waterdicht) en mirakel, mirakel, het probleem met het bellen is opgelost
-ik tevreden, gloednieuwe telefoon zo lijkt het
-nu wil ik een foto nemen en duurt het wel 15 seconden nadat ik de knop ingedrukt hebt, vooraleer de foto genomen wordt; foto's daarna lijken dan wel sneller gemaakt te worden (soms)
-soms, bij weinig licht, neemt ie gewoon géén foto (wat vroeger geen enkel probleem was, de camera's van die Sony Xperia's zijn geweldig)

Iemand een idee wat er aan de hand zou kunnen zijn? Toch een kapotte sensor hier of daar door de val, of een instelling die niet optimaal staat?

Zou spijtijg zijn dit geweldige toestel te moeten dumpen enkel omdat de camera het niet meer goed doet (camera gebruik is toch wel 50% van het gebruik van mijn telefoon, dat heb je met kinderen :) ).

Dank!

There are only two rules in life. #1. There always is a loser. #2. Don't be the loser.

• MAX3400
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 03-02 15:30

MAX3400

XBL: OctagonQontrol

Inboedelverzekering aanspreken of dat ding te repareren is?

Het lijkt me niet 1 geisoleerd probleempje en ik kan me voorstellen dat er dus iets fysiek kapot is; zeker na een factory reset zou een software foutje (door de val) niet meer moeten bestaan?

Beterschap trouwens

Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof

• demichel
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 27-03 20:50
Soms zoeken ons techneuten het iets te ver... Telefoon uit het gloednieuwe hoesje gehaald (knock-off aan 7€ gekocht op de markt) en voila, werkt perfect...

Heb ik dus een gloednieuwe Xperia.

Met hoesje neem ik dan wel foto's door het circeltje op het scherm aan te tikken in plaats van het knopje aan de zijkant dat het nieuwe hoesje blijkbaar niet (voldoende) door geeft.

Xperia genezen. Nu nog zelf de blauwe/zwarte plekken op schouder, nek en borstkast kwijt raken en we zijn weer in business...

There are only two rules in life. #1. There always is a loser. #2. Don't be the loser.

Tweakers maakt gebruik van cookies

Tweakers plaatst functionele en analytische cookies voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Deze cookies zijn noodzakelijk. Om op Tweakers relevantere advertenties te tonen en om ingesloten content van derden te tonen (bijvoorbeeld video's), vragen we je toestemming. Via ingesloten content kunnen derde partijen diensten leveren en verbeteren, bezoekersstatistieken bijhouden, gepersonaliseerde content tonen, gerichte advertenties tonen en gebruikersprofielen opbouwen. Hiervoor worden apparaatgegevens, IP-adres, geolocatie en surfgedrag vastgelegd.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Toestemming beheren

Hieronder kun je per doeleinde of partij toestemming geven of intrekken. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functioneel en analytisch

Deze cookies zijn noodzakelijk voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie. Meer details

janee

Relevantere advertenties

Dit beperkt het aantal keer dat dezelfde advertentie getoond wordt (frequency capping) en maakt het mogelijk om binnen Tweakers contextuele advertenties te tonen op basis van pagina's die je hebt bezocht. Meer details

Tweakers genereert een willekeurige unieke code als identifier. Deze data wordt niet gedeeld met adverteerders of andere derde partijen en je kunt niet buiten Tweakers gevolgd worden. Indien je bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je account. Indien je niet bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je sessie die maximaal 4 maanden actief blijft. Je kunt deze toestemming te allen tijde intrekken.

Ingesloten content van derden

Deze cookies kunnen door derde partijen geplaatst worden via ingesloten content. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie over de verwerkingsdoeleinden. Meer details

janee