Cookies op Tweakers

Tweakers is onderdeel van DPG Media en maakt gebruik van cookies, JavaScript en vergelijkbare technologie om je onder andere een optimale gebruikerservaring te bieden. Ook kan Tweakers hierdoor het gedrag van bezoekers vastleggen en analyseren. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Cookies accepteren' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt? Bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie
Toon posts:

HULP gezocht! Gebogen pinnetjes Ryzen 2600 processor.

Pagina: 1
Acties:
  • 317 views

• veertje
  • Registratie: december 2003
  • Laatst online: 23:55
Hoi Tweakers,

Een tijdje geleden ging er tijdens het monteren van mijn processor iets mis.Het monteren van de bijgeleverde AMD koeler probeerde ik te snel te doen, en dat resulteerde in een aantal gebogen pinnen op de processor.
Een vriend met grote zoom op zn telefoon heeft geprobeerd om alles weer recht te buigen, dat ging redelijk maar het is niet perfect gelukt.

Ik zoek iemand in de buurt van Groningen, die dit goed denkt te kunnen.
Zelf probeer ik het liever niet meer, en ik heb ook geen goed genoege camera of microscoop om goed te zien wat ik doe.

• MAX3400
  • Registratie: mei 2003
  • Laatst online: 13:39

MAX3400

XBL: OctagonQontrol

Dat kan toch in https://tweakers.net/aanbod/ en daar is ook een kopje Diensten of Overig?

Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof

• veertje
  • Registratie: december 2003
  • Laatst online: 23:55
bedankt. ik verwijder dit dan weer

• br00ky
  • Registratie: januari 2014
  • Laatst online: 23:02

br00ky

Moderator Harde Waren
Dicht.

Dit topic is gesloten.

Apple iPad Pro (2021) 11" Wi-Fi, 8GB ram Microsoft Xbox Series X LG CX Google Pixel 5a 5G Sony XH90 / XH92 Samsung Galaxy S21 5G Sony PlayStation 5 Nintendo Switch Lite

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2021 Hosting door True