Cookies op Tweakers

Tweakers is onderdeel van DPG Media en maakt gebruik van cookies, JavaScript en vergelijkbare technologie om je onder andere een optimale gebruikerservaring te bieden. Ook kan Tweakers hierdoor het gedrag van bezoekers vastleggen en analyseren. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Cookies accepteren' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt? Bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie

• bvenlh
  • Registratie: oktober 2012
  • Laatst online: 06-10-2020
Ik heb sinds gisteren een Zotac 1080 ti Mini (voor een mooi prijsje kunnen kopen). Deze maakt echter behoorlijk wat lawaai onder load en wordt ook behoorlijk warm (idle rond 40, load 80?). Daarom dacht ik eraan om een luchtgekoelde aftermarket koeler aan te schaffen.

Heel veel keuze is er niet. Van Arctic passen twee modellen (de accelero III en twin turbo II) maar dat design vind ik niet zo mooi.

Verder is er nog de keuze uit een Raijntek Morpheus II maar deze is niet in NL te bestellen en vrij prijzig.

Nu vroeg ik mij af of de Geled Solutions ICY Vision Rev. 2 zou passen. Ik koop er dan ook de 1070/1080 enhancement set bij maar deze kan ik maar deels gebruiken omdat de PCB van de mini anders is dan van een gewone ti en volgens mij ook een gewone ti niet compatible is (alleen reguliere 1070/1080 kaarten).

Is er iemand die ervaring heeft met deze koeler en weet of het misschien past? Of misschien andere tips (liefst luchtgekoeld).

Lengte van de kaart na installatie aftermarket cooler maakt me niet uit. Ik heb de mini ti alleen gekocht omdat deze voordelig in aanschaf was.

Alvast bedankt!

Apple iPad Pro (2021) 11" Wi-Fi, 8GB ram Microsoft Xbox Series X LG CX Google Pixel 5a 5G Sony XH90 / XH92 Samsung Galaxy S21 5G Sony PlayStation 5 Nintendo Switch Lite

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2021 Hosting door True