Iphone Xs(max) en t-mobile netwerk

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

Anoniem: 1120857

Topicstarter
Ik wil graag de nieuwe IPhone Xs kopen. Maar gezien er problemen waren het netwerk van T-Mobile met de iPhone 8 en X, wil ik vragen of er al mensen ervaring hebben met de nieuwste iPhones op het T-Mobile netwerk.

Komt de verbinding bij gesprekken nu goed tot stand, en niet continue dat het wegvalt?

• Hackus
  • Registratie: December 2009
  • Niet online

Hackus

Lifting Rusty Iron !

@Anoniem: 1120857 dit gelezen ?
nieuws: 'Ontwerp antennes iPhone XS-modellen leidt tot verminderd bereik'

(ik ervaar geen problemen met 8 op T-Mobile)

Kiest als MTB' er voor het mulle zand en drek, ipv het naastgelegen verharde pad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eddiemen
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 28-09-2022
Bellen en gebeld worden is jammer genoeg drama, tenminste bij mij "iPhone Xs Max"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• noslen
  • Registratie: April 2016
  • Laatst online: 13-05 08:27
Ik wil niet teveel klagen maar ik had ook problemen met de combinatie xs max en t-mobile

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zonnetje83
  • Registratie: Januari 2011
  • Niet online
Ik heb gelukkig genoeg met mijn iPhone 8plus geen enkel probleem met T-Mobile. Dat herken ik dus niet, maar ook ik ben nieuwsgierig of er veel mensen last met hen hebben met een XS/Max. Ik ken de topics al over ontvangstproblemen, maar daar vindt je veel klachten uit amerika, terwijl ik natuurlijk meer geïnteresseerd ben in de ervaringen vanuit Nederland.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• WhatsappHack
  • Registratie: Mei 2011
  • Niet online
Zonnetje83 schreef op maandag 1 oktober 2018 @ 21:42:
Ik heb gelukkig genoeg met mijn iPhone 8plus geen enkel probleem met T-Mobile. Dat herken ik dus niet, maar ook ik ben nieuwsgierig of er veel mensen last met hen hebben met een XS/Max. Ik ken de topics al over ontvangstproblemen, maar daar vindt je veel klachten uit amerika, terwijl ik natuurlijk meer geïnteresseerd ben in de ervaringen vanuit Nederland.
Volgens Tweakers is er in Nederland helemaal niets van te merken.

Geen quote of mention @WhatsappHack? Dan niet raar opkijken als je geen reactie krijgt. ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• EricDH
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 00:58
Hier een XS Max en geen enkel probleem met T-Mobile. (in randstad, Den Haag e.o.).
Geen wegvallende gesprekken; ontvangst is prima (zowel 4G als wifi)... dus kan mij niet vinden in al die berichten. Neemt niet weg dat het waardeloos is voor de mensen die er wel last van hebben.
Pagina: 1