Cookies op Tweakers

Tweakers is onderdeel van DPG Media en maakt gebruik van cookies, JavaScript en vergelijkbare technologie om je onder andere een optimale gebruikerservaring te bieden. Ook kan Tweakers hierdoor het gedrag van bezoekers vastleggen en analyseren. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Cookies accepteren' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt? Bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie
Toon posts:

Op zoek naar kennisvergaring

Pagina: 1
Acties:
  • 296 views

Vraag

• BoswachterT
  • Registratie: september 2016
  • Laatst online: 17-02 19:18
Hallo allemaal, ik ben opzoek naar Nederlandstalige blogs, YouTube kanalen of andere interessante personen (bijv op Twitter of Instagram) die ik kan volgen over de laatste ontwikkelingen. Dit mag over programmeren zijn, maar ook over onderwerpen als AI, Blockchain, Security etc. In het Engels volg ik bijvoorbeeld
Stefan Mischook, maar kijk ik ook regelmatig conferenties. Hebben jullie nog andere suggesties?

Sorry, ik wist niet helemaal waar ik dit moest plaatsen. Dus als het de foute locatie is hoor ik het graag.

Alle reacties

• Bart ®
  • Registratie: augustus 2004
  • Laatst online: 12:08

Bart ®

Moderator Spielerij

I have the cape.

We salute the rank, not the man.

• Hydra
  • Registratie: september 2000
  • Laatst online: 12-06 16:28
BoswachterT schreef op woensdag 26 september 2018 @ 13:00:
Hallo allemaal, ik ben opzoek naar Nederlandstalige blogs
Kan ik je hard afraden. De meeste mensen die ik ken die bloggen over tech en wat nuttigs te zeggen hebben doen dat in het Engels.

https://niels.nu

• NMe
  • Registratie: februari 2004
  • Laatst online: 11:00

NMe

Quia Ego Sic Dico.

GoT is geen vervanging voor Google en zelfs als het dat wel was hebben we hier discussies, niet opsomtopics waarin iedereen even vrolijk zijn favoriete website spamt.

Daarnaast klopt wat Hydra zegt ook gewoon, iedereen die serieus wat doet met development, ook in Nederland, doet dat in het Engels.

'E's fighting in there!' he stuttered, grabbing the captain's arm.
'All by himself?' said the captain.
'No, with everyone!' shouted Nobby, hopping from one foot to the other.

Dit topic is gesloten.

Apple iPad Pro (2021) 11" Wi-Fi, 8GB ram Microsoft Xbox Series X LG CX Google Pixel 5a 5G Sony XH90 / XH92 Samsung Galaxy S21 5G Sony PlayStation 5 Nintendo Switch Lite

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2021 Hosting door True