Cookies op Tweakers

Tweakers is onderdeel van DPG Media en maakt gebruik van cookies, JavaScript en vergelijkbare technologie om je onder andere een optimale gebruikerservaring te bieden. Ook kan Tweakers hierdoor het gedrag van bezoekers vastleggen en analyseren. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Cookies accepteren' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt? Bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie
Toon posts:

installaties in Duits ipv Nederlands

Pagina: 1
Acties:

• henkgom1983
  • Registratie: juni 2011
  • Laatst online: 26-09-2018
Hallo,

ik heb een nieuwe pc, HP prodesk mini 400 g3. Deze is van origine Duits. ik heb deze nu met een Nederlands taalpakket geinstalleerd. maar nu is helaas niet alles in het Nederlands en dat stoort mij. ik heb namelijk het register en alle installatie teksten nog in het Duits. bij google kan ik alleen maar iets vinden hoe je de standaard tekst van windows aanpast maar dat heb ik al gedaan.

kan iemand mij helpen om ervoor te zorgen dat de installatieteksten en eventueel het register in het Nederlands komen te staan.

alvast bedankt.

• [Mad Max]
  • Registratie: december 2006
  • Laatst online: 09-06 16:02
Herinstallatie met een andere versie van Windows. Register zal dan naar het Engels gezet worden.
Duitse versie is een versie met een echte taal, Nederlands is altijd in het Engels en een taalpakket voor de GUI.

• Detmer
  • Nu online

Detmer

Professioneel prutser

Download bij Microsoft (gratis) Windows 10 in het Nederlands (uitgaande dat dat op je PC zit). Met de tool kun je dan meteen een bootable USB of een schijfje branden en installeer het systeem opnieuw :) .

Verkoopt gebruikte computers, laptops en meer: https://tweakers.net/aanbod/user/412392/ | https://www.ipsumcomputerservice.com

• henkgom1983
  • Laatst online: 26-09-2018
beste Detmer, maakt dat voor de productcode etc niet uit?

• ImNotnoa
  • Registratie: september 2011
  • Laatst online: 19:06

ImNotnoa

Meisje!

henkgom1983 schreef op woensdag 26 september 2018 @ 10:42:
beste Detmer, maakt dat voor de productcode etc niet uit?
Nee, zolang je dezelfde windows versie maar installeert is er geen probleem (dus geen pro installeren als je nu home draait)

Bij de installatie kun je de ingave van een productcode overslaan, na de installatie regelt windows 10 de activatie zelf

In my defence: I wás left unsupervised.

Apple iPad Pro (2021) 11" Wi-Fi, 8GB ram Microsoft Xbox Series X LG CX Google Pixel 5a 5G Sony XH90 / XH92 Samsung Galaxy S21 5G Sony PlayStation 5 Nintendo Switch Lite

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2021 Hosting door True