Vraag

• rikvandinteren
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 23-11-2020
Ik heb sinds enkele weken een probleem met afspelen van muziek van mijn Galaxy S9 op mijn bluetooth hoofdtelefoon (Shure SE215). Voorheen nooit een issue geweest. Het geluid stottert herhaaldelijk, soms gaat het een aantal nummers goed, maar het is erg hinderlijk. Het is begonnen toen ik de Youtube Music app had geïnstalleerd, maar het probleem doet zich daarnaast ook voor bij Spotify en Google Play Music. Bij video via Netflix of Youtube is er geen probleem dus het lijkt echt specifiek voor muziek.
Ik had de Youtube Music app verwijderd en had het idee dat het toen opgelost was. Dat bleek echter niet het geval.

Als ik op internet zoek kom ik suggesties tegen als batterij-optimalisatie voor de specifieke apps uitschakelen en WIFI uitschakelen tijdens het afspelen. Dat biedt bij mij echter geen soelaas.

Iemand anders ook deze ervaring? Of wellicht een oplossing?

Alle reacties

• LNDN
  • Registratie: Februari 2014
  • Laatst online: 22-05 04:18
Ik heb af en toe ook een stotter, haper of een storing, maar lang niet zo erg als hoe jij het omschrijft. IKk zou even kijken met andere devices (telefoons van een vriend en demo bluetooth producten in een winkel of ikea bijv.) of dit zich ook voordoet. Dan kan je gerichter kijken naar een oplossing voor het probleem.

Tweakers maakt gebruik van cookies

Tweakers plaatst functionele en analytische cookies voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Deze cookies zijn noodzakelijk. Om op Tweakers relevantere advertenties te tonen en om ingesloten content van derden te tonen (bijvoorbeeld video's), vragen we je toestemming. Via ingesloten content kunnen derde partijen diensten leveren en verbeteren, bezoekersstatistieken bijhouden, gepersonaliseerde content tonen, gerichte advertenties tonen en gebruikersprofielen opbouwen. Hiervoor worden apparaatgegevens, IP-adres, geolocatie en surfgedrag vastgelegd.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Toestemming beheren

Hieronder kun je per doeleinde of partij toestemming geven of intrekken. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functioneel en analytisch

Deze cookies zijn noodzakelijk voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie. Meer details

janee

Relevantere advertenties

Dit beperkt het aantal keer dat dezelfde advertentie getoond wordt (frequency capping) en maakt het mogelijk om binnen Tweakers contextuele advertenties te tonen op basis van pagina's die je hebt bezocht. Meer details

Tweakers genereert een willekeurige unieke code als identifier. Deze data wordt niet gedeeld met adverteerders of andere derde partijen en je kunt niet buiten Tweakers gevolgd worden. Indien je bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je account. Indien je niet bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je sessie die maximaal 4 maanden actief blijft. Je kunt deze toestemming te allen tijde intrekken.

Ingesloten content van derden

Deze cookies kunnen door derde partijen geplaatst worden via ingesloten content. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie over de verwerkingsdoeleinden. Meer details

janee