Ik heb sinds enkele weken een probleem met afspelen van muziek van mijn Galaxy S9 op mijn bluetooth hoofdtelefoon (Shure SE215). Voorheen nooit een issue geweest. Het geluid stottert herhaaldelijk, soms gaat het een aantal nummers goed, maar het is erg hinderlijk. Het is begonnen toen ik de Youtube Music app had geïnstalleerd, maar het probleem doet zich daarnaast ook voor bij Spotify en Google Play Music. Bij video via Netflix of Youtube is er geen probleem dus het lijkt echt specifiek voor muziek.
Ik had de Youtube Music app verwijderd en had het idee dat het toen opgelost was. Dat bleek echter niet het geval.
Als ik op internet zoek kom ik suggesties tegen als batterij-optimalisatie voor de specifieke apps uitschakelen en WIFI uitschakelen tijdens het afspelen. Dat biedt bij mij echter geen soelaas.
Iemand anders ook deze ervaring? Of wellicht een oplossing?
Ik had de Youtube Music app verwijderd en had het idee dat het toen opgelost was. Dat bleek echter niet het geval.
Als ik op internet zoek kom ik suggesties tegen als batterij-optimalisatie voor de specifieke apps uitschakelen en WIFI uitschakelen tijdens het afspelen. Dat biedt bij mij echter geen soelaas.
Iemand anders ook deze ervaring? Of wellicht een oplossing?