Cookies op Tweakers

Tweakers is onderdeel van DPG Media en maakt gebruik van cookies, JavaScript en vergelijkbare technologie om je onder andere een optimale gebruikerservaring te bieden. Ook kan Tweakers hierdoor het gedrag van bezoekers vastleggen en analyseren. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Cookies accepteren' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt? Bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie
Toon posts:

Aanschaf Laptop/Notebook

Pagina: 1
Acties:

Vraag

• SenneSu
  • Registratie: januari 2018
  • Laatst online: 17-03-2020
Beste,

In verband met het niet meer compatable zijn van de huidige laptop van mijn vriendin ben ik op zoek naar een nieuw device.

Mijn vriendin gaat de laptop voornamelijk gebruiken voor school. Voor haar opleiding heeft ze geen specifieke applicaties nodig. Echter dient er wel gebruik gemaakt te worden van het office pakket : ( excel/word/outlook ed.)
Ook wilt ze uiteraard op het internet rond surfen en gebruik maken van websites zoals; youtube, instagram, facebook en vergelijkbare websites.
Ze maakt momenteel gebruik van een externe harde schijf dus er hoeft geen super groot geheugen in te zitten maar wel een geheugenformaat waarbij de laptop d.m.v updates ed. niet over 1 jaar aan vervanging toe is.

Het budget voor de laptop/notebook ligt tussen de 250 á 400 euro.

Het is de bedoeling dat de laptop dagelijks mee naar school genomen wordt en i.v.m stopcontact te kort in college zalen heeft de laptop een minimale accu levens duur van 4+- uur nodig.

Ik heb geen voorkeur m.b.t een merk, echter is het wel een must dat de laptop een hdmi aansluiting heeft.

Bij voor baar hartelijk dank voor de hulp! _/-\o_

Apple iPad Pro (2021) 11" Wi-Fi, 8GB ram Microsoft Xbox Series X LG CX Google Pixel 5a 5G Sony XH90 / XH92 Samsung Galaxy S21 5G Sony PlayStation 5 Nintendo Switch Lite

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2021 Hosting door True