Cookies op Tweakers

Tweakers is onderdeel van DPG Media en maakt gebruik van cookies, JavaScript en vergelijkbare technologie om je onder andere een optimale gebruikerservaring te bieden. Ook kan Tweakers hierdoor het gedrag van bezoekers vastleggen en analyseren. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Cookies accepteren' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt? Bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie
Toon posts:

Printen vanaf android naar dymo wireless

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

Vraag

• DnBritt
  • Registratie: september 2018
  • Laatst online: 25-09-2018
Mijn vraag
Ik heb een Dymo wireless printer gekocht. Je kan vanuit de app van Dymo labels printen maar dan moet ik ze zelf overtypen. Ik heb diverse labels (pdf) welke ik wil printen zonder de app te gebruiken. Ik wil dus graag een bestandje naar de labelprinter sturen. (Ik heb ook een gewone hp printer, die staat wel in mijn lijst met printers)

Op de computer kan ik het bestand gewoon naar de printer sturen omdat deze in het netwerk bevind maar op mijn telefoon zie ik deze dymo wireless printer niet. Hoe kan ik deze toevoegen? En kan dit met een Dymo?
En als dit niet kan met de dymo labelprinter met welke zou het dan wel kunnen :)

Alle reacties

• rens-br
  • Registratie: december 2009
  • Laatst online: 12:22

rens-br

Admin IN & Moderator Mobile
@DnBritt welkom op Tweakers.

Om je zo goed mogelijk te kunnen helpen is het belangrijk om zoveel mogelijk informatie te geven over je probleem/hardware. Zie ook: Het algemeen beleid #quickstart. Zou je dus even het volgende willen toevoegen:
- Welke Dymo printer?
- Welke app?
- Welke telefoon? (en software versie)
- Andere relevante informatie?

Apple iPad Pro (2021) 11" Wi-Fi, 8GB ram Microsoft Xbox Series X LG CX Google Pixel 5a 5G Sony XH90 / XH92 Samsung Galaxy S21 5G Sony PlayStation 5 Nintendo Switch Lite

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2021 Hosting door True