Ik heb een Oneplus 3t telefoon. Een dual sim telefoon waarbij ik het prettig zou vinden om per contact te kunnen vastleggen met welke sim de telefoon het uitgaande gesprek moet maken.
Als het een standaard optie is, hebben ze hem heel goed verstopt. In de sim-manager van de telefoon heb ik 3 keuzes:
- bel met sim1
- bel met sim2
- altijd vragen
Hij staat op 'altijd vragen' vanwege de mix in gesprekken.
Maar dat is niet handig want dan moet ik die vraag eerst beantwoorden voordat hij gaat bellen en dat is zeker in de auto niet handig.
Ik heb al diverse apps geprobeerd....(true phone, dualsimselector) maar die doen niet wat ze zeggen.
Gaan toch bellen met de voorkeur die ik in de instellingen heb gemaakt van de telefoon.
Iemand een idee/ervaring?
Als het een standaard optie is, hebben ze hem heel goed verstopt. In de sim-manager van de telefoon heb ik 3 keuzes:
- bel met sim1
- bel met sim2
- altijd vragen
Hij staat op 'altijd vragen' vanwege de mix in gesprekken.
Maar dat is niet handig want dan moet ik die vraag eerst beantwoorden voordat hij gaat bellen en dat is zeker in de auto niet handig.
Ik heb al diverse apps geprobeerd....(true phone, dualsimselector) maar die doen niet wat ze zeggen.
Gaan toch bellen met de voorkeur die ik in de instellingen heb gemaakt van de telefoon.
Iemand een idee/ervaring?