Hi allemaal,
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Deze computer zal op kantoor komen te staan en voornamelijk voor basistaken gebruikt worden. Denk hierbij aan Office en browsen. De PC moet lekker snel zijn in alledaagsgebruik. Hij zal niet voor zware taken gebruikt worden. Meerdere tabbladen in combinatie met Outlook, 2 Excel bestanden en misschien 2 Word bestanden zal de zwaarste belasting zijn voor de computer.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Ik zal de computer zelf in elkaar zetten. Het liefst blijf ik (ruim) onder de 400 euro.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Neen
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Ik heb momenteel dit lijstje:
Er moet Wi-Fi in de computer zitten. Ik heb in dit geval gekozen voor een Intel Wi-Fi adapter, welke in het M2 slot zou moeten passen. Kan iemand dit bevestigen, en is dit gewoon plug en play?
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Gewoon de standaard goede merken, geen onbekende merken voor deze PC.
Ga je overklokken?
Nee
Wat verwacht je van ons?
Hopelijk kunnen jullie mij adviseren of deze PC het gewenste resultaat gaat brengen voor mijn vereisten. Mochten jullie nog tips hebben hoe ik geld kan besparen met deze build, dan hoor ik dat graag. Tot slot verneem ik graag of alles uiterard goed met elkaar samen werkt en of de Wi-Fi adapter compitabel is met het moederbord.
Mijn dank is groot!
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Deze computer zal op kantoor komen te staan en voornamelijk voor basistaken gebruikt worden. Denk hierbij aan Office en browsen. De PC moet lekker snel zijn in alledaagsgebruik. Hij zal niet voor zware taken gebruikt worden. Meerdere tabbladen in combinatie met Outlook, 2 Excel bestanden en misschien 2 Word bestanden zal de zwaarste belasting zijn voor de computer.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Ik zal de computer zelf in elkaar zetten. Het liefst blijf ik (ruim) onder de 400 euro.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Neen
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Ik heb momenteel dit lijstje:
# | Product | Prijs | Subtotaal |
1 | AMD Ryzen 3 2200G Boxed | € 98,95 | € 98,95 |
1 | MSI A320M Grenade | € 46,50 | € 46,50 |
1 | Cooler Master MasterBox Q300L | € 36,94 | € 36,94 |
1 | Intel Dual Band Wireless-AC 8265 | € 21,34 | € 21,34 |
1 | G.Skill Aegis F4-3000C16S-8GISB | € 66,01 | € 66,01 |
1 | Corsair CX450M | € 48,95 | € 48,95 |
1 | Samsung 860 EVO 250GB | € 56,49 | € 56,49 |
Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 375,18 |
Er moet Wi-Fi in de computer zitten. Ik heb in dit geval gekozen voor een Intel Wi-Fi adapter, welke in het M2 slot zou moeten passen. Kan iemand dit bevestigen, en is dit gewoon plug en play?
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Gewoon de standaard goede merken, geen onbekende merken voor deze PC.
Ga je overklokken?
Nee
Wat verwacht je van ons?
Hopelijk kunnen jullie mij adviseren of deze PC het gewenste resultaat gaat brengen voor mijn vereisten. Mochten jullie nog tips hebben hoe ik geld kan besparen met deze build, dan hoor ik dat graag. Tot slot verneem ik graag of alles uiterard goed met elkaar samen werkt en of de Wi-Fi adapter compitabel is met het moederbord.
Mijn dank is groot!