Hallo!
Vorig jaar rond deze tijd ook al eens een topic gemaakt over of ik mijn huidige systeem beter kon upgraden of een nieuwe PC zou moeten kopen. Toen na goede tips van het forum besloten om mijn systeem te upgraden (oftewel een nieuwe videokaart kopen)
Nu wil ik dit jaar de rest ook upgraden zodat ik er weer een paar jaar tegen aan kan.
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Ik ben een redelijk fanatiek gamer. Nu voornamelijk WoW en overwatch
Wat mag het systeem gaan kosten?
Ik zat rond de 1000 euro te denken, kan opgerekt worden naar 1250
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Ik denk dat mijn huidige videokaart nog wel even mee kan.
- Asus ROG Strix GTX 1070 Ti Gaming Advanced
Ook heb ik een geluidskaart in mijn huidige pc die ik over ga zetten
- Creative Sound BlasterX AE-5
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Lichte voorkeur voor een Asus moederbord, al is dat puur gebaseerd op dat ik een Asus videokaart heb en dus sta ik open voor betere opties van andere merken.
En eigenlijk ben ik ook wel van Intel, maar heb gelezen dat AND op dit moment een betere prijs / kwaliteit verhouding heeft? Maar daar kan ik ook fout zitten
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Een Window in mijn kast.
Ga je overklokken?
Misschien in de toekomst
Wat verwacht je van ons?[i]
Aangezien ik maar een groentje ben in de PC bouw wereld vooral advies (of bevestiging dat ik gewoon een goed systeem heb uitgezocht) of alles werkt met elkaar en of er betere opties zijn voor mijn budget.
Bij voorbaad dank!
Vorig jaar rond deze tijd ook al eens een topic gemaakt over of ik mijn huidige systeem beter kon upgraden of een nieuwe PC zou moeten kopen. Toen na goede tips van het forum besloten om mijn systeem te upgraden (oftewel een nieuwe videokaart kopen)
Nu wil ik dit jaar de rest ook upgraden zodat ik er weer een paar jaar tegen aan kan.
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Ik ben een redelijk fanatiek gamer. Nu voornamelijk WoW en overwatch
Wat mag het systeem gaan kosten?
Ik zat rond de 1000 euro te denken, kan opgerekt worden naar 1250
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Ik denk dat mijn huidige videokaart nog wel even mee kan.
- Asus ROG Strix GTX 1070 Ti Gaming Advanced
Ook heb ik een geluidskaart in mijn huidige pc die ik over ga zetten
- Creative Sound BlasterX AE-5
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
# | Product | Prijs | Subtotaal |
1 | AMD Ryzen 7 2700X Wraith Boxed | € 318,80 | € 318,80 |
1 | Asus ROG Strix B450-F Gaming | € 136,- | € 136,- |
1 | Fractal Design Meshify C - Dark TG | € 82,- | € 82,- |
1 | G.Skill Aegis F4-3000C16D-16GISB | € 131,50 | € 131,50 |
1 | Corsair HX750 V2 | € 105,- | € 105,- |
1 | Samsung 960 EVO 500GB | € 149,90 | € 149,90 |
Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 923,20 |
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Lichte voorkeur voor een Asus moederbord, al is dat puur gebaseerd op dat ik een Asus videokaart heb en dus sta ik open voor betere opties van andere merken.
En eigenlijk ben ik ook wel van Intel, maar heb gelezen dat AND op dit moment een betere prijs / kwaliteit verhouding heeft? Maar daar kan ik ook fout zitten
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Een Window in mijn kast.
Ga je overklokken?
Misschien in de toekomst
Wat verwacht je van ons?[i]
Aangezien ik maar een groentje ben in de PC bouw wereld vooral advies (of bevestiging dat ik gewoon een goed systeem heb uitgezocht) of alles werkt met elkaar en of er betere opties zijn voor mijn budget.
Bij voorbaad dank!