Ik ging vandaag mijn computer opstarten en ik had geen verbindingen met mijn internet. Ik had zelf meteen op probleem oplossen gedrukt, en toen kwam er te staan : 'Mogelijke oplossing : opnieuw instellen van netwerk'
Ik heb toen op reparatie gedrukt en toen moest mijn computer in 5 minuten opnieuw opstarten. Nu heb ik dit gedaan en heeft dit verder niets geholpen. Ik heb de kabel getest op mijn laptop en daar werkt die wel meteen op. Verder heb ik ook met een wifi adapter verbindingen proberen te maken en dat lukte ook. Nu is mijn vraag hoe ik weer internet krijg op mijn computer zelf. heb de adapter zelf geupdate en verwijderd, niks lukte.
Sorry als mijn zinnen niet helemaal goed in elkaar zitten, ben redelijk dyslectisch.
Besturingssysteem : windows 10 Build 17134
Moederbord : asustek (Model kan ik niet zien) redelijke oude
Videokaart : Gtx 960 4GB
Processor : i7-3770 3.40GHz
Ram : 16GB
Ik heb toen op reparatie gedrukt en toen moest mijn computer in 5 minuten opnieuw opstarten. Nu heb ik dit gedaan en heeft dit verder niets geholpen. Ik heb de kabel getest op mijn laptop en daar werkt die wel meteen op. Verder heb ik ook met een wifi adapter verbindingen proberen te maken en dat lukte ook. Nu is mijn vraag hoe ik weer internet krijg op mijn computer zelf. heb de adapter zelf geupdate en verwijderd, niks lukte.
Sorry als mijn zinnen niet helemaal goed in elkaar zitten, ben redelijk dyslectisch.
Besturingssysteem : windows 10 Build 17134
Moederbord : asustek (Model kan ik niet zien) redelijke oude
Videokaart : Gtx 960 4GB
Processor : i7-3770 3.40GHz
Ram : 16GB