Cookies op Tweakers

Tweakers is onderdeel van DPG Media en maakt gebruik van cookies, JavaScript en vergelijkbare technologie om je onder andere een optimale gebruikerservaring te bieden. Ook kan Tweakers hierdoor het gedrag van bezoekers vastleggen en analyseren. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Cookies accepteren' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt? Bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie
Toon posts:

Nieuwe laptop - Photoshop, Surfen en Gaming ( iMac->Laptop)

Pagina: 1
Acties:

Vraag

• Jorgen2K18
  • Registratie: september 2018
  • Laatst online: 01-10-2018
Ik zou graag een nieuwe laptop kopen.

Omdat ik geen plaats meer heb voor mijn iMac omdat de vrouw des huizes een ander interieur wilt & ook omdat ik wat meer zou willen gamen, zou ik graag overschakelen op een laptop.

Nu ik heb een budget in gedachten van ongeveer 1900€ en zou toch minstens een 17" moeten zijn.

Ik werk af en toe met Photoshop en soms ook met lightroom. Daarbuiten van games CS:GO en andere games.

Kan er iemand mij helpen met een keuze maken ?

Momenteel had ik deze in gedachte
MSI GS73 Stealt 8RE
MSI GS73VR 7RG-075BE
MSI GE63 Raider

[Voor 4% gewijzigd door Jorgen2K18 op 25-09-2018 18:58]

Apple iPad Pro (2021) 11" Wi-Fi, 8GB ram Microsoft Xbox Series X LG CX Google Pixel 5a 5G Sony XH90 / XH92 Samsung Galaxy S21 5G Sony PlayStation 5 Nintendo Switch Lite

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2021 Hosting door True