Cookies op Tweakers

Tweakers is onderdeel van DPG Media en maakt gebruik van cookies, JavaScript en vergelijkbare technologie om je onder andere een optimale gebruikerservaring te bieden. Ook kan Tweakers hierdoor het gedrag van bezoekers vastleggen en analyseren. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Cookies accepteren' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt? Bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie
Toon posts:

Wordpress site laat afbeeldingen niet meer zien

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

Vraag

• Vincie1990
  • Registratie: november 2017
  • Laatst online: 07-05 09:59
Hoi allen,

Mijn Wordpress website laat geen afbeeldingen meer zien: *snip* (ik hoop dat ik mag aangeven over welke url het gaat?) Op mobile zie ik de afbeeldingen wel, maar op desktop niet, alleen als ik ingelogd ben op mijn Wordpress site zie ik de afbeeldingen wel staan.

Ik heb zelf geen flauw idee waar het aan kan liggen en heb Google ook al afgestruind maar ik zie geen posts met mijn probleem.

Heeft iemand hier ervaring mee?

[Voor 4% gewijzigd door Creepy op 25-09-2018 19:24]

Alle reacties

• Arie-
  • Registratie: december 2008
  • Niet online
Wat zie je als je op F12 drukt, welke foutmelding staat er bij de niet ingeladen afbeeldingen?

• DJMaze
  • Registratie: juni 2002
  • Niet online
Tegenwoordig is HTTPS eigenlijk wel een must.
Jouw website ondersteunt dit niet:
code:
1
2
3
*snip*uses an invalid security certificate.
The certificate is not trusted because it is self-signed.
The certificate is not valid for the name *snip*.

Neem even contact op met Versio/Astralus of zij het gratis SSL certificaat kunnen activeren.
Zo niet, dan moet de DirectAdmin waarschijnlijk ook even gefixt worden omdat die dan outdated is.

Fixen ze vast wel, want de baas zei:
'Versio staat voor veiligheid en klanttevredenheid', zegt directeur Reshad Bashir

[Voor 26% gewijzigd door Creepy op 25-09-2018 19:24]

Maak je niet druk, dat doet de compressor maar

• eric.1
  • Registratie: juli 2014
  • Laatst online: 23:03
Vincie1990 schreef op dinsdag 25 september 2018 @ 16:51:
alleen als ik ingelogd ben op mijn Wordpress site zie ik de afbeeldingen wel staan.
Link je dan niet gewoon naar de verkeerde afbeeldingen op de desktop-versie? Ala " ../wp-admin/...afbeelding.jpg".

• Vincie1990
  • Registratie: november 2017
  • Laatst online: 07-05 09:59
Het is opgelost, ik had blijkbaar een plug-in geactiveerd die de foto's blokkeerde, deze plug-in heet WP fastest cache.

• u34186
  • Registratie: september 2001
  • Niet online
Vincie1990 schreef op dinsdag 25 september 2018 @ 18:13:
Het is opgelost, ik had blijkbaar een plug-in geactiveerd die de foto's blokkeerde, deze plug-in heet WP fastest cache.
Nou, dat zal niet de core-functionaliteit van die plugin zijn. :P Ik neig eerder naar een configuratiefoutje van jouw kant ;)

Block ads en trackers: uBlock Origin, uMatrix, Pi-Hole
YouTube: SponsorBlock en YoutubeVanced

• f3bruary
  • Registratie: oktober 2014
  • Laatst online: 16-04 19:09
Ik raad aan om wel een caching plugin te gebruiken. WP Fastest Cache is een van de meest populaire. Deze zou geen problemen moeten veroorzaken.

• _NooT_
  • Registratie: juni 2018
  • Laatst online: 23:47
Het legen van je cache zou waarschijnlijk voldoende zijn geweest als ik het goed begrijp.
Je zag ze de afbeeldingen namelijk wel op mobiel en op het moment dat je ingelogd was.
Op mobiel had je de desbetreffende pagina misschien nog niet eerder bezocht, of je hebt voor mobiel een separate cache ingesteld staan.

De meeste cache-plugins hebben en optie om dit snel en eenvoudig te doen.
Normaal gesproken worden pagina's en archiefpagina's automatisch bijgewerkt bij aanpassingen, maar wanneer je content op een pagina toont die niet direct hieraan gekoppeld is, gebeurt dit doorgaans niet.
Denk bijvoorbeeld aan het gebruik van een slider of cards met content van andere posts/post types.

Check dan ook bij de cache plugin of je dit in kan stellen.
Zelf ben ik erg tevreden over de plugin Gator-cache. Hier kan je het sowieso instellen.
Pagina: 1

Apple iPad Pro (2021) 11" Wi-Fi, 8GB ram Microsoft Xbox Series X LG CX Google Pixel 5a 5G Sony XH90 / XH92 Samsung Galaxy S21 5G Sony PlayStation 5 Nintendo Switch Lite

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2021 Hosting door True