Wat ga je met je laptop doen?
Voornamelijk bedoelt voor software ontwikkeling en school gebruik, ik ga er waarschijnlijk Ubuntu 18.04 op draaien omdat voor mijn werk een linux omgeving wenselijker is.(Dus belangrijk dat er linux drivers zijn voor de laptop) Er hoeft wat mij betreft eigenlijk ook geen extra GPU in behalve de graphics chipset die op het CPU zelf vaak zit. (dit met de reden dat ik thuis al een decent gaming pc heb staan en niet van plan ben te gamen op deze laptop)
Ik wil het liefst 16GB RAM hebben en er moet een SSD in zitten.
Wat is je budget?
+- 1000 euro
Ben je van plan je laptop veel mee te nemen?
Ja, deze laptop zal ik veel moeten meenemen naar college's etc.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren
Ik heb niet persee een specifiek merk voorkeur, wel heb ik wat betreft kwaliteit altijd goede ervaringen met HP.
Voornamelijk bedoelt voor software ontwikkeling en school gebruik, ik ga er waarschijnlijk Ubuntu 18.04 op draaien omdat voor mijn werk een linux omgeving wenselijker is.(Dus belangrijk dat er linux drivers zijn voor de laptop) Er hoeft wat mij betreft eigenlijk ook geen extra GPU in behalve de graphics chipset die op het CPU zelf vaak zit. (dit met de reden dat ik thuis al een decent gaming pc heb staan en niet van plan ben te gamen op deze laptop)
Ik wil het liefst 16GB RAM hebben en er moet een SSD in zitten.
Wat is je budget?
+- 1000 euro
Ben je van plan je laptop veel mee te nemen?
Ja, deze laptop zal ik veel moeten meenemen naar college's etc.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren
Ik heb niet persee een specifiek merk voorkeur, wel heb ik wat betreft kwaliteit altijd goede ervaringen met HP.
[Voor 19% gewijzigd door ramon1337 op 25-09-2018 17:12]