Mijn vraag
Ik heb last van "zwarte, witte of regenboog achtige streepjes of pixels" in het beeld, als ik er dan met de "cursor" over heen ga verdwijnen deze pixels/ streepjes. Wat zijn dit en is dit softwarematig of hardwarematig?
Relevante software en hardware die ik gebruik
Windows 10 X64 laatste update + Chrome latest
LG55C7 TV+ Nintendo switch HDMI kabel paar maanden oud van laptop naar receiver
Marantz 6011 + xbox 360 hdmi kabel die naar de receiver gaat die ik al jaren gebruik.
Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
Het probleem lijk ik alleen het te merken op een witte ondergrond in een webbrowser bijvoorbeeld of windows verkenner skype achtergrond, steamclient/forums. Dus niet echt in games, voor alsnog.
En heb ik in een calibratie video van ambilight (waar steeds wisselende kleuren het scherm vullen) waargenomen dat er een pixels "knipperen" zo lijkt het. Het is niet makkelijk reproduceerbaar.
Heb een video ervan gemaakt toen ik het vandaag weer tegen kwam
http://www.mediafire.com/..._20180925_160832.3gp/file
Ik zal volgende x proberen een screenshot te maken of het daar ook in voor komt.
Tot nu heb ik geen idee of dit software of GPU of TV scherm is.
Ik heb last van "zwarte, witte of regenboog achtige streepjes of pixels" in het beeld, als ik er dan met de "cursor" over heen ga verdwijnen deze pixels/ streepjes. Wat zijn dit en is dit softwarematig of hardwarematig?
Relevante software en hardware die ik gebruik
Windows 10 X64 laatste update + Chrome latest
LG55C7 TV+ Nintendo switch HDMI kabel paar maanden oud van laptop naar receiver
Marantz 6011 + xbox 360 hdmi kabel die naar de receiver gaat die ik al jaren gebruik.
Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
Het probleem lijk ik alleen het te merken op een witte ondergrond in een webbrowser bijvoorbeeld of windows verkenner skype achtergrond, steamclient/forums. Dus niet echt in games, voor alsnog.
En heb ik in een calibratie video van ambilight (waar steeds wisselende kleuren het scherm vullen) waargenomen dat er een pixels "knipperen" zo lijkt het. Het is niet makkelijk reproduceerbaar.
Heb een video ervan gemaakt toen ik het vandaag weer tegen kwam
http://www.mediafire.com/..._20180925_160832.3gp/file
Ik zal volgende x proberen een screenshot te maken of het daar ook in voor komt.
Tot nu heb ik geen idee of dit software of GPU of TV scherm is.
[ Voor 5% gewijzigd door Reconhell op 26-09-2018 17:15 ]