Cookies op Tweakers

Tweakers is onderdeel van DPG Media en maakt gebruik van cookies, JavaScript en vergelijkbare technologie om je onder andere een optimale gebruikerservaring te bieden. Ook kan Tweakers hierdoor het gedrag van bezoekers vastleggen en analyseren. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Cookies accepteren' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt? Bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie
Toon posts:

Layout schaalt niet mee

Pagina: 1
Acties:

• Euronitwit
  • Registratie: december 2016
  • Laatst online: 12-05 16:44
plan: Verbeterde sliders - Development-iteratie #140
Ik gebruik op mijn desktop Firefox met letter grootte 16 (ogen worden wat minder) en dan schaalt het niet meer.
Aan de linker kant is onder Hero de prijs bijna niet meer zichtbaar.
https://tweakers.net/ext/f/3SvQEkTYHkwastdCCjiSdAhZ/thumb.jpg

[Voor 7% gewijzigd door Euronitwit op 25-09-2018 12:56]

• xinix03
  • Registratie: juli 2015
  • Laatst online: 17-06 06:26
Mijn ogen zijn ook niet meer wat ze geweest zijn, ik heb echter de letter grootte niet aangepast maar het zoomniveau omhoog gezet. Ik zie de prijs met Firefox wel goed op deze manier.

• Euronitwit
  • Registratie: december 2016
  • Laatst online: 12-05 16:44
Zoom staat bij mij al op 125%
Windows 10
1920x1080 op 15.6"

De lettertjes bij Tweakers en sommige websites zijn dan echter nog te klein vanuit hun eigen.
Is ook jammer, dat Tweakers niet de volledige breedte van mijn scherm benut.
Ik heb twee nutteloze brede witte stroken zichtbaar.

Helaas is de letter grootte bij de meeste andere websites nu te groot.

Apple iPad Pro (2021) 11" Wi-Fi, 8GB ram Microsoft Xbox Series X LG CX Google Pixel 5a 5G Sony XH90 / XH92 Samsung Galaxy S21 5G Sony PlayStation 5 Nintendo Switch Lite

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2021 Hosting door True