Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ktf
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 25-04 07:08
Goedemorgen allen,

De werkgever van mijn vrouw is nogal slordig met het aantal gewerkte dagen (en daarmee ook SV-dagen) op de loonstrook, dit klopt van geen kanten. Het loon daarentegen, klopt wel. Alle dagen worden dus uitbetaald, alleen klopt het staatje van aantal dagen gewoon niet. 8)7

Naast het feit dat het gewoon slordig is, vraag ik me af of het ook nog kwaad kan. Heeft dit invloed op belastingen, verzekeringen of uitkeringen? Ik kan het nergens terugvinden.

Alvast bedankt!

Beste antwoord (via ktf op 25-09-2018 13:59)

• daan!
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 25-04 13:53
Bij eventuele werkloosheid of arbeidsongeschiktheid is het aantal gewerkte uren van belang.
Het is dus aan te raden dit kloppend te hebben.

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Denniz0229
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 26-04 16:53
Meestal worden aan de hand van de gewerkte dagen berekend hoeveel vrije uren je hebt. Het kan dus zeker van invloed zijn. En misschien ook voor het uwv mocht het ooit zo ver komen.
Persoonlijk zou ik dan ook gewoon een knappe loonstrook vragen, zo moeilijk is het niet om die te maken.

Acties:
  • Beste antwoord
  • +1 Henk 'm!

• daan!
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 25-04 13:53
Bij eventuele werkloosheid of arbeidsongeschiktheid is het aantal gewerkte uren van belang.
Het is dus aan te raden dit kloppend te hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 22:42

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Van geen kanten, tot welk verschil praten we dan? Vast uren contract of op basis van gewerkte uren?

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheBrut3
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 09:32
Kloppen de uren wel? Dat lijkt mij meer relevant.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cpt.nIX
  • Registratie: Maart 2017
  • Laatst online: 08:31
En mochten er reiskosten vergoed worden, is het ook wel zo handig als het aantal gewerkte dagen klopt. Toch even bij personeelszaken langs gaan, zou ik zeggen!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ktf
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 25-04 07:08
Goedemiddag allen,

Kloppen van geen kanten is in dit geval: het getal zou ongeveer twee keer zo hoog moeten zijn.
Reiskostenvergoeding klopt, omdat er sprake is van een steeds wisselende woon-werkafstand (verschillende vestigingen) worden de kilometers apart verwerkt
Vrije uren: ze heeft een salaris met toeslag voor vakantiedagen, dus vakantiedagen heeft ze niet echt

Anyway, duidelijk, dit moet gewoon kloppend gemaakt worden. Bedankt voor jullie input. Ik wilde wat 'munitie' hebben, een goede reden waarom dit kloppend gemaakt moet worden, en dat heb ik nu :)

[ Voor 9% gewijzigd door ktf op 25-09-2018 13:59 ]

• Blazer Coke
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 30-03 06:05
Het maakt uit voor eventuele ziektewet, WAO en WW.

Ik zou het zeker laten aanpassen.

• MBvB
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 22-04 19:22
Ik zag laatst bij het uwv dat ik met mijn weekenbaan sommige jaren wel en sommige jaren niet als arbeidsjaar voor mijn ww telden omdat ik net wel/niet boven de 50 dagen in het jaar had gewerkt. Zal op andere plekken vast ook wel uitmaken

• TheBrut3
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 09:32
Blazer Coke schreef op woensdag 26 september 2018 @ 01:56:
Het maakt uit voor eventuele ziektewet, WAO en WW.
Volgens mij kijken deze allemaal naar de uren.

• Kapteynn
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 02-04 10:09

Kapteynn

Kapteyn -Silvermoon-

Ik lees even mee. Gister toevallig hetzelfde geconstateerd bij mijn partner maar dan te veel gewerkte dagen op papier. Als ik de antwoorden hier lees zou dit juist gunstig zijn ingeval van werkeloosheid. Het aantal uren op contract klopt overigens wel.

• Osxy
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 26-04 09:24

Osxy

Holy crap on a cracker

ktf schreef op dinsdag 25 september 2018 @ 13:58:
Goedemiddag allen,

Kloppen van geen kanten is in dit geval: het getal zou ongeveer twee keer zo hoog moeten zijn.
Reiskostenvergoeding klopt, omdat er sprake is van een steeds wisselende woon-werkafstand (verschillende vestigingen) worden de kilometers apart verwerkt
Vrije uren: ze heeft een salaris met toeslag voor vakantiedagen, dus vakantiedagen heeft ze niet echt

Anyway, duidelijk, dit moet gewoon kloppend gemaakt worden. Bedankt voor jullie input. Ik wilde wat 'munitie' hebben, een goede reden waarom dit kloppend gemaakt moet worden, en dat heb ik nu :)
Er is gewoon een aantal wettelijk verplicht vrije dagen, weet niet of je dit kan afkopen?

Vakantieloon dan weer wel, maandloon * 1,08 en dat is gedekt.

"Divine Shields and Hearthstones do not make a hero heroic."

Pagina: 1