Cookies op Tweakers

Tweakers is onderdeel van DPG Media en maakt gebruik van cookies, JavaScript en vergelijkbare technologie om je onder andere een optimale gebruikerservaring te bieden. Ook kan Tweakers hierdoor het gedrag van bezoekers vastleggen en analyseren. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Cookies accepteren' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt? Bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie
Toon posts:

Nieuwe videokaart

Pagina: 1
Acties:

Vraag

• Flaxourne
  • Registratie: juli 2018
  • Laatst online: 17-06 17:33
Ik zoek een?
GTX 1070 8GB

Wat is je budget?
300-350 (2e hands met garantie)

Heb je bepaalde (merk)voorkeuren?
Gigabyte, MSI etc. Als het maar geen ITX is.

Specificeer het systeem en de omgeving waarin je het product gaat gebruiken.?

Ryzen 1400
Corsair Vengeance LPX 8GB DDR4 3000mhz
SSD 256GB
HDD 1TB
MSI B-350 pc mate
MSI Amor 1050 TI 4GB (wprdt vervangen)
be quiet! System Power 8 500W

Ik zie dat er via officiële kanalen minimaal 500watt wordt aanbevolen. Moet ik dit minimale heel letterlijk nemen? Of kan hij de videokaart wel aan wanneer alles vol gas gaat?

Thnx voor jullie tijd!

Alle reacties

• elbowlessgoat
  • Registratie: juli 2015
  • Laatst online: 29-05 22:00
Hey Flaxourne, je PSU zou geen problemen moeten hebben om de 1070 en de rest van je systeem te voorzien. Geen zorgen met deze voeding.

• Olaf van der Spek
  • Registratie: september 2000
  • Niet online
Dat gaat meestal niet samen. Kun je voor die 100 euro niet beter een nieuwe kopen?

• jgreven
  • Registratie: januari 2018
  • Laatst online: 21-01 20:16
Je hebt een goede PSU dus je hoeft je geen zorgen te maken. Als je een 2e hands videokaart koopt let wel goed op ik raad je aan om hem te testen bij de verkoper en om er eentje te halen met nog garantie.

• Loondijke
  • Registratie: mei 2008
  • Laatst online: 16-06 17:06
Het is heel goed mogelijk om een 2e hands videokaart te vinden met garantie. Op V&A staan er best wel wat, welke nog geen jaar oud zijn en verkocht worden vanwege de nieuwe Nvidia kaarten. Dus dan heb je nog 12 maanden garantie.

categorie: Videokaarten

[Voor 36% gewijzigd door Loondijke op 26-09-2018 14:19]

• Flaxourne
  • Registratie: juli 2018
  • Laatst online: 17-06 17:33
Thanks guys! Ik ga het proberen! Sowieso garantie en uittesten.

• Uszka
  • Registratie: maart 2018
  • Laatst online: 23:27
Goede psu is wel een hele grote eer voor een vrij brakke voeding.
Pagina: 1

Apple iPad Pro (2021) 11" Wi-Fi, 8GB ram Microsoft Xbox Series X LG CX Google Pixel 5a 5G Sony XH90 / XH92 Samsung Galaxy S21 5G Sony PlayStation 5 Nintendo Switch Lite

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2021 Hosting door True