Ik heb een Asus ZenBook RX310UA-GL384T met W10 erop, om de haverklap bevriest m'n laptop, vrij irritant al helemaal gezien ik deze laptop altijd voor universiteit werk gebruik. De muis kan ik nog prima bewegen, maar die heeft nul interactie met het programma dat dan nog openstaat. Het geluid blijft doorspelen, soms als het erg lang duurt (soms is het 10 seconden, soms een minuut) dan stopt het geluid, en hervat het zich zodra de laptop weer 'ontvriest'. In enkele zeldzame gevallen volgt zelfs een BSOD, met foutmelding 'driver power state failure' of iets in die richting. Ik heb gegoogled hoe ik dat op los, maar met die hulp kwam ik niet verder.
Windows is gewoon up to date. Geen updates beschikbaar
Alle drivers lijken up to date te zijn.
Ik heb in de batterijbesparing instellingen de display adapters, network adapters en meer op maximale prestaties gezet in plaats van energiebesparing. Dit werd ook aangeraden op threads die ik vond.
Tot nu toe heeft niks geholpen. Iemand enige ideeën over hoe ik dit op kan lossen?
Windows is gewoon up to date. Geen updates beschikbaar
Alle drivers lijken up to date te zijn.
Ik heb in de batterijbesparing instellingen de display adapters, network adapters en meer op maximale prestaties gezet in plaats van energiebesparing. Dit werd ook aangeraden op threads die ik vond.
Tot nu toe heeft niks geholpen. Iemand enige ideeën over hoe ik dit op kan lossen?