Toon posts:

VirtualDub wil niet encoden in MP3

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb een heel raar probleem. Ik had VirtualDub geïnstalleerd en toen bleek dat ik niet een hogere bitrate dan 56 kbps kon kiezen. Ik kijken op de site van VirtualDub en zo, en wat bleek: ik moest een codec van Radium hebben, dan kon je in alle bitrates encoden.
Zo gezegd, zo gedaan, ik heb nu de codec van Radium en als ik bij COMPRESSION kijk van de AUDIO, zie ik 2 keer MPEG Layer 3 staan en 1 keer MP3. Als ik MP3 klik, zie ik niks, klik ik vervolgens op SHOW ALL FORMATS, kan ik heel veel dingen kiezen. Ga ik encoden, loopt ie klem. Als bij de ene MPEG Layer 3 kijk, zie ik dat ie niet verder gaat dan 56 kbps (dat is dus die oude codec), klik ik op die andere MPEG Layer 3, krijg ik WEL een compleet lijstje. Ga ik vervolgens de AVI saven, dan stopt ie bij 5000-zoveel samples van de audio en doet ie verder niets. Er is nog geen enkel frame ge-encoded.
Het ligt niet aan de AVI, ik heb al meerdere geprobeerd. Ik denk dat ik die Radium codec niet goed heb geïnstalleerd ofzo. Weet iemand hoe je dit anders kan oplossen? Ik heb hem al meerdere keren geïnstalleerd, maar het werkt voor geen fuck, en ik wil ff gauw encoden!!! :P

Verwijderd

Topicstarter
Laat maar. Na het herinstalleren van de DivX codec doet ie het weer goed.