Toon posts:

Update windows 10 IDS_COMPANY_NAME_NO_R error

Pagina: 1
Acties:

• Appell
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 08-11-2019
Ha forum,

Na het updaten van de oude PC van mijn moeder (windows 7 naar windows 10) middels de windows 10 upgrade assistant krijg ik de volgende melding:

IDS_PRODUCT_NAME
Please be aware that this version of [IDS_COMPANY_NAME_NO_R] software has only Beta level support for Windows 7. You will be able to install and use this version of software with unknow results. [IDS_COMPANY_NAME_NO_R] Customer support does not offer support for BETA.

(Checkbox) Don't warn me again.

Googlen naar deze foutmelding levert mij vrijwel niets op. Ik kan de melding niet wegklikken c.q. de PC is vastgelopen (taakbeheer openen lukt dus ook niet).

Iemand enig idee wat ik hier aan kan doen?

• SpamLame
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 10-06 08:12
Terug naar win7.
Of daar de licentie voor win10 nu bekend is een clean install doen van win10.
Of wat omslachtiger alle autostarts van apps disablen al dan niet via safe mode, en om en om enablen met herstart totdat je de schuldige hebt gevonden, vanaf daar kijk je verder naar wat je opties zijn.

WoWs-id dionvdc_ wows numbers wows referral

• MAX3400
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 19-05 21:04

MAX3400

XBL: OctagonQontrol

Dit is vaak een extern stukje software zoals een Logitech Setpoint, een Realtek Audio Center of noem maar op; door "brak" programmeren is de naam dus niet meegekomen in de installer en staat er dus "IDS COMPANY blaat".

Zoals @SpamLame aangeeft, kan je even wat zaken proberen uit te zetten. Een gedeelte zit verborgen in 'msconfig' en soms zit er ook e.e.a. verborgen in Task Manager -> Startup.

Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof

• Appell
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 08-11-2019
MAX3400 schreef op maandag 24 september 2018 @ 20:54:
Dit is vaak een extern stukje software zoals een Logitech Setpoint, een Realtek Audio Center of noem maar op; door "brak" programmeren is de naam dus niet meegekomen in de installer en staat er dus "IDS COMPANY blaat".

Zoals @SpamLame aangeeft, kan je even wat zaken proberen uit te zetten. Een gedeelte zit verborgen in 'msconfig' en soms zit er ook e.e.a. verborgen in Task Manager -> Startup.
Het probleem was dat de error mij verhinderde om uberhaupt iets te doen. Task manager aanzwengelen kon dus helaas niet. Na veel pogingen toch gelukt. Lijkt erop alsof ik nu op zoek kan naar de boosdoener. In ieder geval alle brakke software maar eens verwijderen.

Thanks!

• Wylana
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 09-06 23:06
Appell schreef op dinsdag 25 september 2018 @ 19:18:
[...]

Het probleem was dat de error mij verhinderde om uberhaupt iets te doen. Task manager aanzwengelen kon dus helaas niet. Na veel pogingen toch gelukt. Lijkt erop alsof ik nu op zoek kan naar de boosdoener. In ieder geval alle brakke software maar eens verwijderen.

Thanks!
Misschien handig hiervoor is de tool PC Decrapifier.
https://www.pcdecrapifier.com/download

Tool is gratis en laat je automatisch alle opgegeven software verwijderen.
Scheelt je een hoop tijd.

Ik ben steenrijk....ik heb een grindpad!

Tweakers maakt gebruik van cookies

Tweakers plaatst functionele en analytische cookies voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Deze cookies zijn noodzakelijk. Om op Tweakers relevantere advertenties te tonen en om ingesloten content van derden te tonen (bijvoorbeeld video's), vragen we je toestemming. Via ingesloten content kunnen derde partijen diensten leveren en verbeteren, bezoekersstatistieken bijhouden, gepersonaliseerde content tonen, gerichte advertenties tonen en gebruikersprofielen opbouwen. Hiervoor worden apparaatgegevens, IP-adres, geolocatie en surfgedrag vastgelegd.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Toestemming beheren

Hieronder kun je per doeleinde of partij toestemming geven of intrekken. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functioneel en analytisch

Deze cookies zijn noodzakelijk voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie. Meer details

janee

Relevantere advertenties

Dit beperkt het aantal keer dat dezelfde advertentie getoond wordt (frequency capping) en maakt het mogelijk om binnen Tweakers contextuele advertenties te tonen op basis van pagina's die je hebt bezocht. Meer details

Tweakers genereert een willekeurige unieke code als identifier. Deze data wordt niet gedeeld met adverteerders of andere derde partijen en je kunt niet buiten Tweakers gevolgd worden. Indien je bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je account. Indien je niet bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je sessie die maximaal 4 maanden actief blijft. Je kunt deze toestemming te allen tijde intrekken.

Ingesloten content van derden

Deze cookies kunnen door derde partijen geplaatst worden via ingesloten content. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie over de verwerkingsdoeleinden. Meer details

janee