Toon posts:

trustmaster T150 koppelen aan pc

Pagina: 1
Acties:

Vraag

• jurgen99
  • Registratie: September 2018
  • Laatst online: 31-01-2019
Mijn vraag
Ik wil via mijn PS4 F1 2017/2018 spelen op mijn MAC, dat is gelukt via remote play maar mijn stuur krijg ik niet aan de praat aan mijn MAC. Is er een mogelijkheid om dat te doen lukken?

Mvg

Relevante software en hardware die ik gebruik
...

Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
...

Beste antwoord (via jurgen99 op 25-09-2018 07:55)

• BM
  • Registratie: September 2001
  • Nu online

BM

Moderator Spielerij
Er staat nog een vraag open in je openingspost die je (nog) niet beantwoord hebt: Wat ik al gevonden of geprobeerd heb.

Als ik echter even snel google komt ik op de volgende pagina uit: https://community.playsta...roller_supporto-sAnl.html
PS4 Link Remote Play does not support any peripherals except for the DualShock 4, on any platform. It doesn't even support the PS Move controller, because it doesn't support the PlayStation camera. You can't use flight sticks, racing wheels, fight sticks, dance pads, singstar mics, or any other special peripherals with PS4 Remote Play. You never could, on any Remote Play device; and that feature was not added just for the PC.
Wellicht dat iemand die daadwerkelijk ervaring heeft met ps4 remote play nog wat kan bijdragen, maar imho lijkt het er op dat het niet ondersteund is.

Xbox
Even the dark has a silver lining

Alle reacties

Acties:
  • Beste antwoord
  • +1Henk 'm!

• BM
  • Registratie: September 2001
  • Nu online

BM

Moderator Spielerij
Er staat nog een vraag open in je openingspost die je (nog) niet beantwoord hebt: Wat ik al gevonden of geprobeerd heb.

Als ik echter even snel google komt ik op de volgende pagina uit: https://community.playsta...roller_supporto-sAnl.html
PS4 Link Remote Play does not support any peripherals except for the DualShock 4, on any platform. It doesn't even support the PS Move controller, because it doesn't support the PlayStation camera. You can't use flight sticks, racing wheels, fight sticks, dance pads, singstar mics, or any other special peripherals with PS4 Remote Play. You never could, on any Remote Play device; and that feature was not added just for the PC.
Wellicht dat iemand die daadwerkelijk ervaring heeft met ps4 remote play nog wat kan bijdragen, maar imho lijkt het er op dat het niet ondersteund is.

Xbox
Even the dark has a silver lining

• jurgen99
  • Registratie: September 2018
  • Laatst online: 31-01-2019
Bedankt voor het antwoord, ik had al het gevoel dat het niet zou kunnen. :/

Tweakers maakt gebruik van cookies

Tweakers plaatst functionele en analytische cookies voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Deze cookies zijn noodzakelijk. Om op Tweakers relevantere advertenties te tonen en om ingesloten content van derden te tonen (bijvoorbeeld video's), vragen we je toestemming. Via ingesloten content kunnen derde partijen diensten leveren en verbeteren, bezoekersstatistieken bijhouden, gepersonaliseerde content tonen, gerichte advertenties tonen en gebruikersprofielen opbouwen. Hiervoor worden apparaatgegevens, IP-adres, geolocatie en surfgedrag vastgelegd.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Toestemming beheren

Hieronder kun je per doeleinde of partij toestemming geven of intrekken. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functioneel en analytisch

Deze cookies zijn noodzakelijk voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie. Meer details

janee

Relevantere advertenties

Dit beperkt het aantal keer dat dezelfde advertentie getoond wordt (frequency capping) en maakt het mogelijk om binnen Tweakers contextuele advertenties te tonen op basis van pagina's die je hebt bezocht. Meer details

Tweakers genereert een willekeurige unieke code als identifier. Deze data wordt niet gedeeld met adverteerders of andere derde partijen en je kunt niet buiten Tweakers gevolgd worden. Indien je bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je account. Indien je niet bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je sessie die maximaal 4 maanden actief blijft. Je kunt deze toestemming te allen tijde intrekken.

Ingesloten content van derden

Deze cookies kunnen door derde partijen geplaatst worden via ingesloten content. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie over de verwerkingsdoeleinden. Meer details

janee